نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معلمان غیررسمی امنیت شغلی ندارند خواستار تعیین تکلیف نیرو‌های شرکتی و معلمان غیررسمی از سوی دولت شد.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲ 20 August 2023

به گزارش تابناک مرکزی،محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹مرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن گفت: متاسفانه به دلیل عبور خط آهن از مسیر برخی از روستا‌های حوزه انتخابیه اراک و خنداب، شاهد داغدار شدن چندین خانواده از ابتدای سال تاکنون هستیم، لذا باید به این موضوع رسیدگی شود.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد برگزاری انتخابات هستیم، اظهار کرد: بر این اساس بیشترین حجم کار بر روی دوش کارکنان وزارت کشور بوده و با چنین شرایط حقوقی می‌توان گفت که آن‌ها ایثار می‌کنند، لذا موضوع متناسب سازی حقوق از سوی دولت باید تعیین تکلیف شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش افزود: معلمان غیررسمی امنیت شغلی ندارند، لذا باید معلمان حق التدریسی، نهضتی، قرآنی، خرید خدمات و... هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم از تحرکات حلزونی برای اجرای پروژه مسکن ملی اراک انتقاد کرد و خواستار رسیدگی به این موضوع از سوی وزارت راه و شهرسازی شد.

آصفری با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درخصوص ثبت نام از جاماندگان سهام عدالت تصریح کرد: متاسفانه همچنان شاهد تبعیض در این خصوص بوده و عدم اقدام مطابق اصول ۳، ۱۱ و ۱۲ قانون اساسی هستیم، لذا دولتمردان باید مصوبات مجلس را محقق کنند.

نماینده مردم اراک و خنداب در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف نیرو‌های شرکتی شد و گفت: چندی پیش رئیس سازمان اداری و استخدامی توپ را در زمین مجلس انداخت، لذا کمیسیون اجتماعی و هیئت رئیسه مجلس باید این موضوع را پیگیری کنند تا عملیاتی شود.

وی از وضعیت خدمات درمانی در روستا‌های حوزه انتخابیه اراک و خنداب انتقاد و تصریح کرد: متاسفانه در برخی از روستا‌ها حتی پزشک اطفال هم وجود ندارد که این موضوع از سوی وزارت بهداشت باید پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار