مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: ساخت مسکن یکی از وعده های اصلی دولت سیزدهم است بنابراین مسئولان ذیربط استانی در تلاش هستند تا با رفع موانع در اسرع وقت نسبت به ساخت واحدهای مسکونی اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۰۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴ 10 June 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،، حمید انعامی در جمع متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن با بیان اینکه شهروندان در این زمینه نگرانی نداشته باشند افزود: تمام ظرفیت‌های ملی و استانی برای تعیین تکلیف طرح هشت‌ هزار و ۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن اراک بکار گرفته شده است.
وی یادآورشد: بخش قابل توجهی از این طرح به اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان واگذار شده و اقدامات فنی و تحویل کار به پیمانکار معتبر در اسرع وقت انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: به متقاضیان قول مساعد داده می‌شود که بازه زمانی تعیین شده برای تهیه نقشه و تفاهم‌نامه بیشتر از یک ماه، طول نکشد اما آغاز به کار پیمانکار جدید شاید ۲ ماه زمان نیاز داشته باشد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی اظهار کرد: تلاش می شود در اسرع وقت نسبت به تجهیز کارگاه اقدام شود و برخی از متقاضیان طرح از کارگاه بازدید کنند.
انعامی تاکید کرد: میزان آورده متقاضیان بر اساس قیمت تمام شده ساخت است و باید اذعان داشت این طرح، نهضت ملی مسکن است و طرح سودآوری نیست چرا که دولت حامی مردم است.
وی ادامه داد: بر اساس طرح آمایش سرزمینی از ۱۵ سال قبل، امکان تامین زمین دولتی در راستای ساخت واحدهای مسکونی داخل محدوده شهر اراک وجود نداشت به همین سبب مقرر شد طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید امیرکبیر و مهاجران اجرایی شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم متقاضیان شهر اراک، مقرر شد بر اساس تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زمین مورد نیاز این طرح از موقوفات تامین شود این مهم انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار