کد خبر: ۱۱۰۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ 30 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، چالش‌های مالیاتی بازاریان، مورد بحث نمایندگان اصناف مازندران با مدیرکل امور مالیاتی استان قرار گرفت

«روابط‌عمومی اتاق اصناف شهرستان بابل»:
ظهر امروز با حضور رضا صادقی و غلامرضا پورسلاخ «اعضای هیات‌رییسه اتاق اصناف بابل»، سیدعلی‌اکبر ساداتی «رییس اتاق اصناف شهرستان سوادکوه» و شعبان محمدعلی‌زاده «رییس اتاق اصناف شهرستان سیمرغ» با محسن اسلامی «مدیرکل امور مالیاتی مازندران» درخصوص مسائل و مشکلات مالیاتی واحدهای صنفی بحث و تبادل‌نظر شد.
با پیگیری‌های بعمل آمده، مقرر شد اداره‌کل امور مالیاتی مازندران در راستای تحقق شعار سال با عنوان «مهار تورم و رشد تولید»، سازوکار مناسب و عادلانه‌ای برای رفع تبعیض دریافت‌های مالیاتی از اصناف و بازاریان برقرار کند.
رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل و نماینده مازندران در پارلمان اصناف ایران» با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد کسبه و اصناف مستاجر هستند، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم با افزایش سواد علمی و مهارت‌های ارتباطی، موجب افزایش رونق کسب‌وکار در بازار شویم.
صادقی همچنین با نقد از وضعیت جدید اخذ مالیات، اظهار داشت: با توجه به تغییر شیوه اخذ مالیات مودیان از حالت سنتی به مدرن، انتظار می‌رود با توجه به فضای سنتی کسب‌وکارها، روش اخذ مالیات باید همگام با مدرن شدن فضای کسب‌وکارها ایجاد شود تا کسبه‌ها دچار آسیب و فضای ناهمگن در پرداخت مالیات نشوند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار