معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: در صورت افزایش نرخ، شرکت‌های مسافربری می‌توانند میزان هزینه مابه‌التفاوت را مجددا از مردم دریافت کنند.
کد خبر: ۱۰۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۱ 01 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،امیری افزود: در نوروز امسال بالغ بر ۸۰ هزار صندلی در قالب شش هزار و ۸۰۰ سفر از مبدا استان مرکزی در استان پیش بینی شده است.
وی یادآورشد: متقاضیان پیش خرید بلیط ناوگان مسافربری می‌توانند با مراجعه به بازارگاه‌های الکترونیکی، سایت شرکت‌های مسافربری و سامانه‌های مجازی، بلیت مورد نظر خود را تهیه کنند.
او ادامه داد: خرید بلیط مجازی به راحتی از طریق روش‌های یاد شده امکانپذیر بوده و متقاضیان می‌توانند بعد از تعیین مبدأ و مقصد و پرداخت هزینه، به صورت مجازی پیش خرید بلیط خود را انجام دهند.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچگونه افزایش بهایی برای نرخ بلیط‌های نوروزی اعلام نشده و در صورت احتمال افزایش نرخ، شرکت‌های مسافربری می‌توانند میزان هزینه مابه‌التفاوت را مجددا از مردم دریافت کنند.
او عنوان کرد: در صورت تکمیل ظرفیت بلیط‌فروشی در روز و ساعت مورد نظر، امکان رزرو درخواست متقاضیان نیز وجود دارد تا درصورت تأمین ناوگان و ایجاد ظرفیت جدید، بلیط در اختیار مردم قرار گیرد.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: از امروز هفتم اسفند امکان پیش خرید بلیط به صورت حضوری نیز از دفاتر شرکت‌های مسافربری امکانپذیر بوده و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز و دفاتر شرکت‌های مسافربری نسبت به پیش خرید بلیط اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار