فرمانده انتظامی شهرستان خنداب از شناسایی و دستگیری ۳ توزيع كننده مواد مخدر صنعتی و کشف ۳كيلو گرم هروئین دربازرسی از خودروی آنان در عمليات پلیس این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۱۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸ 06 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزي، سرهنگ"محمد رضایی"افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خنداب با انجام تحقیقات هدفمند پلیسی، از انتقال یک محموله مواد مخدر از سوی ۳ توزیع کننده عمده مواد مخدر در محور اراک-خنداب اطلاع پیدا کرده و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس، افرد مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال یک محموله مواد مخدر در محور اراک- خنداب می باشند.
وی خاطرنشان کرد: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خنداب، به محل عبور محموله مورد نظر در محورهای مواصلاتی شهرستان اعزام و سرانجام موفق شدند، خودروی مذکور را متوقف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به دستگیری سه توزیع کننده عمده مواد مخدر دراین عملیات پلیسی اظهارداشت: در بازرسی از خودرو توقیفی ۳کیلوگرم هروئین کشف شد.
سرهنگ رضایی در پایان با تأکید بر عزم قاطع پلیس در مبارزه مستمر با توزیع کنندگان و قاچاقچیان عمده مواد مخدر در جامعه اسلامی افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی معرفی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار