مشكلات زیست محیطی صنایع عایق رطوبتی دلیجان با حضور مدیر كل حفاظت محیط زیست استان مركزی، فرماندار دلیجان ،انجمن عایق رطوبتی دلیجان و جمعی از مسوولان محلی و صاحبان صنایع منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰ 05 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در این نشست كه در فرمانداری دلیجان برگزار شد، رئیس و اعضا انجمن صنفی عایق های رطوبتی خواستاربررسی و رفع مشكلات و معضلات زیست محیطی موجود در این صنف و همچنین ارائه راه حل مناسب و تصمیم گیری در این خصوص شد.
یوسف یوسفی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی با بیان اینکه تولید‌کننده عایق رطوبتی ملزم به رعایت الزامات است و تولید محصول بی کیفیت برابر با افزایش آلایندگی است، گفت: عایق رطوبتی که به صورت غیر استاندارد تولید و استفاده می‌شود، تبدیل به ضایعات ‌شده و مشکلات زیست محیطی ‌نیز به همراه می‌آورد.
 وی در ادامه این نشست از پرداخت وام از طریق هماهنگی با صندوق ملی محیط زیست به این صنایع به منظوز نصب فیلتراسیون با بهروری بالا و کاهش آلودگی های منتشره به خصوص بوی نامطبوع خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی اضافه کرد :  دلیجان قطب تولید عایق‌ رطوبتی کشور است که با ۱۱۶ واحدتولیدی درسه شهرک صنعتی اطراف شهردلیجان درحال فعالیت تولیدی هستندو درصورت عدم فیلتراسیون ، عمده مشکل زیست محیطی آنها می تواندآلایندگی هوا باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار