نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولان و دولتمردان باید در گام دوم انقلاب اسلامی تمام ظرفیت خود و دستگاه محل خدمت خود را برای حل مشکلات و خدمت‌ بی‌منت به اقشار مختلف مردم به کار گیرند.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹ 02 February 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست با مسئولان ستادها و کارگروهای برگزاری دهه مبارک فجر استان مرکزی، افزود:انقلاب اسلامی ایران با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و امام راحل نیز همواره خود را خادم مردم می‌دانستند.
وی یادآورشد: امید آفرینی در جامعه و تقویت اعتماد عمومی محور برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان باشد.
وی افزود: آگاه‌سازی جوانان با معرفی دستاوردهای تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در مقایسه با دوران پیش از پیروزی انقلاب، باید محور برنامه‌های دهه مبارک فجر این استان باشد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) استقلال، عزت و سربلندی برای ملت ایران و سایر ملت‌های مسلمان به ارمغان آورد و آحاد جامعه باید قدر این موهبت الهی را بدانند و برای صیانت از آن بیش از پیش تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: در تمامی تولیدات محتوایی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، از ظرفیت گروه‌های جهادی مردمی، مساجد، جوانان و غیره استفاده شود.
وی ادامه داد: بیشترین ضرباتی که بر پیکره یک جامعه وارد می‌شود به خاطر بی‌صداقتی است، چراکه باید پذیرش تمامی مسئولیت‌ها توسط افراد و براساس صداقت صورت گیرد و اگر در جایگاهی نیست که مسئولیت قبول کند، باید صادقانه از پذیرش مسئولیت امتناع کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهارداشت: ضرورت دارد نقدینگی و منابع تورم‌زا در سطح کشور به گونه‌ای هدایت شود که موجب افزایش شاخص‌های تولید و اقتصاد ملی شود و به جای رشد و رونق ظاهری تحت تأثیر افزایش تولید و سودآوری، شاهد رونق و رشد بازار باشیم.
آیت الله دری نجف آبادی نسبت به تقویت بهره‌وری نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: ساماندهی تولید و تقویت اصولی این بخش مورد تاکید مقام معظم رهبری در راهبردهای اقتصاد مقاومتی است و باید این نقشه مترقی به همت ظرفیت‌های انسانی و امکانات موجود در بخش‌های دولتی و خصوصی اجرایی شود.
وی تاکید کرد: واگذاری مسئولیت‌ها به افراد باید براساس توانمندی‌ها و عملکردهای گذشته آنها باشد و برای مسئولیت جدید برنامه‌های کاربردی و راهگشا داشته باشند.
امام جمعه اراک اضافه کرد: شرکت حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید سرآمد برنامه‌های دهه مبارک فجر باشد و با توجه به شرایط کنونی کشور باید وحدت و یکپارچگی آحاد جامعه در این روز به منصه ظهور گذاشته شود.

ملت ایران با تمام توان برای تحقق اهداف انقلاب تلاش می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ملت ایران قدردان نعمت انقلاب اسلامی است و با تمام توان برای تحقق اهداف آن حرکت می‌کند.
آیت‌الله دری نجف آبادی در دیدار اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان افزود: انقلاب اسلامی با مبانی استقلال و آزادی، ملت ایران را از بند اسارت استبداد رها کرد و امروز به عنوان یک قدرت بی چون و چرا در منطقه خودنمایی می‌کند.
او گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تابیدن نور الهی و روحیه امیدواری در قلب مستضعفان، مظلومان و طرفداران حق برای مبارزه با دیکتاتور‌ها و نظام سلطه شده است.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: پاسداری و صیانت از ارزش‌های انقلاب و برنامه‌ریزی برای گام دوم وظیفه همگانی است.
آیت الله دری گفت: دشمنان نظام اسلامی در اغتشاشات اخیر ثابت کردند که دست از توطئه‌پراکنی بر علیه نظام اسلامی بر نمی‌دارندو به همین دلیل  مردم و مسئولان باید نسبت توطئه‌های دشمنان هوشیار باشند.
امام جمعه اراک افزود: آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند با قدرت از ارزش‌های نظام اسلامی صیانت کنند و در این مسیر فریب تبلیغات منفی و فریب‌کاری دشمنان اسلام و انقلاب را نخورند.
آیت‌الله دری گفت: مشکلاتی در جامعه وجود دارد که باید همه دست به دست هم دهند تا مشکلات برطرف شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار