استاندار مرکزی گفت: سیاست دولت سیزدهم کلنگ زنی طرح‌های جدید نیست چراکه کلنگ‌های زمین زده شده و گم شده فراوان است.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱ 01 February 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در شورای اداری مشترک استان مرکزی و شهرستان خمین در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود:یک‌هزار و ۵۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با ایام الله دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان بهره‌برداری می‌شود.
وی یادآورشد: ۱۱۲ طرح با ۱۲۵ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال ۳۲۰ نفر در خمین همزمان با دهه فجر امسال بهره‌برداری می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح‌ها شامل ۱۰۱ طرح عمرانی و ۱۱ طرح اقتصادی است افزود: طرح‌های عمرانی مربوط به رفاه عمومی است و طرح های اقتصادی اشتغالزایی و افزایش سطح درآمدهای استان را به دنبال دارد.
مخلص الائمه گفت: امروز از مهمترین و پر جلوه‌ترین برگ کتاب قطور تاریخ اسلام ورق خورده و در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در میانه دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم.
وی اظهار کرد: امروز بدون استثنا انقلاب اسلامی برتری شگفت انگیزی در جهان دارد و نظام سلطه رسانه‌ای غرب نتوانسته با استفاده از ابزارهای مختلف این پیشرفت را متوقف کند و این مسئله عصبانیت آنها را تشدید کرده است.
استاندار مرکزی گفت: دیروز یک هیات عالی رتبه از فرماندهی نیروی دریایی مهمان استان مرکزی بودند و برنامه فشرده‌ای در صنعت استان داشتند و با جمع بسیاری از صنعتگران استان نشست‌هایی برگزار کردند که امید نتایج مثبتی برای صنعت استان داشته باشد.
مخلص الائمه ادامه داد: استان مرکزی به همان اندازه که در دفاع مقدس معین بود و بارها به دلیل پشتیبانی از جنگ مورد تهاجم نیروی هوایی بعث عراق قرار گرفت امروز نیز نقش مهمی دارد.
وی افزود: صنایع آذرآب و هپکو بیش از هفت جلد کتاب مربوط به دفاع مقدس تهیه کردند.
استاندار مرکزی ادامه داد: وظیفه ما تحقق دستور رهبری در پشتیبانی از دریا است.
وی بیان کرد: صنایع قدرتمندی در استان مرکزی وجود دارد که نقش مهمی در توسعه دریا دارند.
مخلص الائمه گفت: ستاد معین اقتصاد دریا در استان مرکزی شکل گرفته و گام‌های مهمی برداشته شده است.
وی خاطرنشان کرد: با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم نخستین استانی باشیم که بندر خشک را با کمک نیروی دریایی و سرمایه گذاران ایجاد می‌کنیم.
استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی بر آستان آفتاب گفت: اتفاق خوبی در هفته فرهنگی بر آستان آفتاب در مدت هشت روز در خمین افتاد.
مخلص الائمه ادامه داد: خمین به طور ویژه به پخش برنامه‌ها به شکل اچ دی و افزایش کیفیت پخش برنامه ها از شبکه های مختلف سیما تجهیز شد.
استاندار مرکزی اظهار داشت: این انقلاب با همدلی و وحدت حول رهبری ولایت فقیه به انقلاب جهانی امام عصر(عج) متصل شود.
مخلص الائمه تاکید کرد: باید هریک از ما نقش خود را در این مسیر تاریخی ایفا کنیم تا مدیون خون شهدا نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار