شهردار اراک گفت: اجرای تقاطع غیرهمسطح امام خمینی‌(ره) اراک با جدیدت در حال انجام است و از برنامه زمان‌بندی شده، جلوتر است.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳ 22 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا کریمی در حاشیه بازدید از این تقاطع در حال ساخت، افزود: بر اساس برنامه‌زمان بندی، پیشرفت تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) اراک باید ۲۲ درصد باشد اما هم‌اکنون به بیش از ۳۲ درصد رسیده است.
وی بیان کرد: بتن‌ریزی ضلع شرقی این طرح به اتمام رسید و ضلع غربی آن از ساعت ۶ صبح امروز (یکشنبه) با وجود هوای ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر آغاز شد و تا پایان وقت امروز به پایان می‌رسد.
شهردار اراک ادامه داد: بتن‌ریزی ضلع شرقی این تقاطع یک‌هزار و ۶۰۰ مترمکعب در یک‌هزار و ۳۰۰ متر مربع انجام می‌شود.
کریمی اظهار داشت: تاکنون در راستای اجرای این طرح، ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و برای تکمیل آن حدود یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است و این مبلغ به جز تملکات است.
وی عنوان کرد: برنامه زمان‌بندی برای اتمام این طرح بزرگ، ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۳ است و همه تلاش‌ها به کار گرفته شده تا در موقع مقرر و یا زودتر از مهلت تعیین شده، به اتمام برسد.
شهردار اراک افزود: اقدامات گسترده‌ای در راستای جابه‌جایی تاسیسات، تملکات، رفع معارضین و انحراف ترافیک صورت گرفته و اجرای طرح با پیشرفت خوبی در حال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار