نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ، نزدیک به ۸۰ درصد افراد نسل جدید جامعه امروز هیچ شناخت و تشخیصی نسبت به انقلاب و دوران حیات امام راحل و زمان پیروزی ندارند.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷ 20 January 2023

 

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا نظری در آیین اختتامیه هفته فرهنگی « برآستان آفتاب » در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام خمینی(ره) با انتقاد از وضعیت فرهنگی کشور افزود: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید به ریل مورد تاکید امام خمینی (ره) برگردد.
وی بیان کرد: اگر امروز نسبت به گردش دوران و نسلی بی توجهی و غفلت شود بدون تردید مشکلات بسیاری ایجاد خواهد شد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین به عنوان یک فریضه، گفت: انقلاب دوران پیروزی نخست و دوران تثبیت خود را در دوران دفاع مقدس طی کرده و با گذشت چند نسل امروز با تهاجم گسترده فرهنگی دشمن مواجه هستیم که برای قلع واقعیت‌ها و سیاه نمایی انقلاب و آثار و اهداف با سرعت تمام فعالیت می‌کند.
نظری تصریح کرد: اگر قرار باشد کار بر همین مسیر و روش پیش برود معلوم نیست با گذشت ۲ یا سه نسل آینده از انقلاب، امام راحل و آرمان‌های امام (ره) چه چیزی باقی می‌ماند.
نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم در بخش دیگری از سخنان خود ، افزود: برگزاری این رویداد فرهنگی، فضای شهرستان را متوجه بنیانگذار انقلاب اسلامی‌، جهت گیری‌ها و اهداف و آینده انقلاب کرد.
نظری خمین را یکی از هفت اقلیم دانست و افزود: از این ظرفیت به درستی استفاده نشده است..
وی خاطرنشان کرد: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) با برنامه‌ریزی از طریق وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش عالی مسیر تردد اردوهای راهیان نور را از سمت خمین طراحی کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار