بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت بحران انرژی پایدار استان مرکزی به منظور صرفه جویی در مصرف گاز ادارات استان مرکزی فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار شدند.
کد خبر: ۱۰۸۷۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ 17 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، با توجه به برودت و همچنین آلودگی هوا و ضرورت صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه انرژی (به خصوص گاز و برق) در زمستان و جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان بر اساس تصمیم کارگروه مدیریت تامین پایدار انرژی استان مقرر شد فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان عمومی فعال در حوزه طرح زمستانی و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیده هستند با تشخیص مدیر واحد ذیربط) دورکار می‌باشند.
بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها (بانک‌های دولتی و خصوصی) و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه دور کار بوده و شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز از ساعت ۹ تا ۱۳ به صورت کشیک دایر هستند.
همچنین فردا چهارشنبه ۲۸ دی ماه، فعالیت همه مدارس به صورت غیر حضوری است.
با توجه به فصل امتحانات فعالیت مراکز دانشگاهی با نظر رئیس دانشگاه ذیربط است.
همچنین همه دستگاه های اجرایی استان و بانک‌ها و شرکت‌های بیمه تجاری و بازرگانی به استثنای دستگاههای خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری هستند از اول تا ششم بهمن با یک ساعت و نیم تاخیر در محل کار خود حاضر می شوند.
پیش از این استاندار در جلسه ستاد مدیریت بحران انرژی پایدار این زمان را تا پایان دی ماه اعلام کرده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار