شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانه‌ای، مردم مومن و ولایتمدار این استان را برای محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات دینی و مرجعیت به راهپیمایی در روز جمعه ۲۳ دی‌ماه دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹ 12 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، در این بیانیه آمده است: اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی، بیانگر اوج عصبانیت و درماندگی و نتیجه شکست‌های پی‌درپی غرب از ایستادگی ملتی هوشمند و معتقد به ارزش‌های اسلامی و وفادار به ولی امر مسلمین است.
این بیانیه می‌افزاید: این اقدامات موهن و ننگین که ریشه در خوی استکباری دنیای غرب و اندیشه‌های باطل آن‌ها دارد در طول تاریخ پر فراز و نشیب اسلام و انقلاب اسلامی به‌کرات دیده شده و نشان از ضعف و زبونی و بن‌بست تفکر و رنگ باختگی ارزش‌های فرهنگی آنان است.
در ادامه این بیانه آمده است: غرب امروز که در فلاکت بی‌هویتی قرار گرفته و منطق فکری و پایه‌های نظری آن‌ها سست و به پایان خط رسیده است خط اهانت، تخریب و تحریف را تنها راه فرار و نجات خود در مواجه با جبهه حق قرار داده‌اند و غافل از آنکه این گونه حرکات نتیجه مثبتی برای آنان نخواهد داشت.
بیانیه افزوده است: اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار سیاه‌نامه منفور نشریه‌ فرانسوی شارلی ابدو، خشم انقلابی ملت بزرگ ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه گاه محکم می‌دانند برانگیخته و خواستار برگزاری راهپیمایی و محکومیت این اقدام پلید هستند.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از مردم انقلابی و ولایتمدار دعوت می‌کند تا با حضور در راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه ۲۳ دیماه ۱۴۰۱ از مقابل مصلی‌ها و میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود، خشم و انزجار خود را از این اقدام نشریه مبتذل به نمایش گذاشته و دخالت‌های کشور فرانسه و دیگر کشورهای غربی را در امور داخلی ایران محکوم کنند.
راهپیمایی محکومیت اهانت به مقدسات و مرجعیت دینی در شهر اراک، پس از اقامه نمازجمعه، از مقابل مصلی بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا میدان نماز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار