معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: انتظار مراجعه بالای هزار نفری برای دریافت واکسن کرونا را داشتیم، اما روزانه بین ۲۰۰ الی ۳۰۰ نفر برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ 11 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر علی علیمحمدی افزود: روند مراجعه مردم برای واکسیناسیون بر اساس برنامه‌ای که هدفگذاری شده بود، پیش نرفته و انتظار داشتیم روزانه افزون بر هزار نفر واکسن دریافت کنند.
وی یادآورشد: از هموطنان میخواهیم چنانچه ۶ ماه از آخرین نوبت واکسن چه در نوبت دوم و یا سوم گذشته است، برای دریافت واکسن یادآور مراجعه کنند.
وی همچنین به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به دمای بالای هوا در کشور عراق، به زائران توصیه می شود در ساعات پیک گرما از پیاده روی خودداری کنند و در این ساعات در موکب ها استراحت کنند تا دچار گرمازدگی نشوند و در ساعاتی که تابش آفتاب کمتر است، اقدام به پیاده روی کنند.
وی توصیه کرد: زائران در حین پیاده روی سعی کنند از حضور در ازدحام‌های غیرضروری خودداری کنند تا مشکلی برای سلامت آنها پیش نیاید.
دکتر علیمحمدی از کاهش بین ۴۰ تا ۵۰ درصدی موارد مثبت، بستری و موارد فوتی کرونا در هفته دوم شهریورماه سال جاری نسبت به هفته اول شهریورماه در استان مرکزی خبر داد.
رییس مرکز بهداشت استان مرکزی تاکید کرد: بیشترین افراد درگیر با کرونا را، سنین بین ۳۰ تا ۳۹ سال و حساس‌ترین و خطرناک‌ترین قشر درگیر کرونا را افراد بالای ۷۵ سال و کمتر از ۱۰ سال را تشکیل می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار