رییس دانشکده توانبخشی و متخصص بیماری های مغز و اعصاب از افزایش آمار مراجعین کلینیک باغچه بان اراک نسبت به سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ 05 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر لیلا پورسعادت افزود: براساس آخرین آمار و اطلاعات دریافت شده ۷ هزار و ۸۱۶ خدمت در سال ۱۴۰۰ به مراجعه کنندگان ارائه شده است که این آمار در سال ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ماه به هزار و ۱۰۱ نفر رسیده است که این مهم نشان از افزایش آمار مراجعین کلینیک باغچه بان نسبت به سال گذشته می باشد.
وی ادامه داد: امید می رود که با فعال شدن شیفت عصر کلینیک کاردرمانی باغچه بان توسط اعضای هیات علمی شاهد افزایش آمار کمی و کیفی کلینیک باشیم.
وی افزود: با توجه به فعالیت صبح و عصر کاردرمانی و فیزیوتراپی پزشکان، نورولوژی، ارتوپدی، نوروسرجری و روماتولوژی بیماران را برای بازتوانی ارجاع دهند.
وی ادامه داد: همکاران ENT، بیماران را برای خدمات شنوایی شناسی و گفتار درمانی با وجود دستگاه پیشرفته استروبوسکوپ و سایر تجهیزات فوق پیشرفته شنوایی شناسی برای اقدامات تشخیصی و بازتوانی ارجاع دهند.
پورسعادت با اشاره به اینکه ارائه خدمات به جامعه معزز جانبازان و شهدا رایگان است و می‌توانند از خدمات مناسب این کلینیک استفاده کنند، تاکید کرد: امید است با مساعدت بنیاد شهید شاهد راه اندازی آب درمانی در آینده نزدیک باشیم.
گفتنی است که در سال ۱۴۰۰، تعداد ۴ هزار و ۹۵۰ خدمت فیزیوتراپی، هزار و ۱۰۸ خدمت گفتار درمانی، ۹۶ مورد ادیومتری جامع، ۲۲ مورد ارزیابی تعادل، ۹۶ موردتیمپانومتری، ۱۲ مورد ارزیابی وزوز گوش، ۸۹ مورد رفلکس اکوستیک صوتی و هزار و ۴۴۳ خدمت کاردرمانی ارائه شده است که این آمار در سال ۱۴۰۱ تا اردیبهشت ماه به ۸۷۰ مورد فیزیوتراپی، ۹۷ مورد گفتاردرمانی، ۹ مورد ادیومتری جامع، ۱ مورد ارزیابی تعادل، ۷ مورد تیمپانومتری، ۱ مورد ارزیابی وزوز گوش،۶ مورد رفلکس اکوستیک صوتی و ۱۱۰ خدمت کاردرمانی رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار