جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی گفت: ۱۷۸ میلیارد تومان سال گذشته به حوزه سلامت کمک شده است.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ 22 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسین بختیاری افزود: از این مقدار ۱۱۴ میلیارد تومان مربوط به پروژه های عمرانی است که شامل مواردی است که سال گذشته کلنگ زنی شده و همچنین در سال های قبل آغاز و برای تدوام کار نیاز به تزریق مبالغ و تامین منابع بود.
وی یادآورشد: خیرین در سازمان های مردم نهاد، شرکت ها و واحدهای صنعتی و بنگاه های اقتصادی کمک های زیادی به حوزه سلامت داشته و دارند به طوریکه دانشگاه علوم پزشکی توانست با حمایت آنها قسمتی از تنگناها و مشکلات خود را پشت سر بگذارد.
وی تاکید کرد: همچنین مبلغ ۲۸ میلیارد تومان توسط ثمن ها و مراکز خیریه به مراکز بهداشت و درمانی و هم بیمارستان ها کمک شد که به خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی اختصاص یافت.
دکتر بختیاری ادامه داد: همچنین ۲۱ میلیارد تومان نیز توسط شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی و نیز ۱۵ میلیارد تومان دیگر هم افراد حقیقی به صورت نقدی و غیرنقدی به دانشگاه علوم پزشکی اراک کمک کرده اند.
جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در امور اجتماعی افزود: این کمک ها مختص به دانشگاه علوم پزشکی اراک و شهرستان های تابعه است و شامل دانشکده های علوم پزشکی ساوه و خمین نمی شود.
وی افزود: اگر مردم و سازمان ها در حوزه سلامت مشارکت داشته باشند، تامین سلامت برای آحاد جامعه نیز می تواند با کیفیت تر باشد و تهیه امکانات و ملزومات و دستگاه ها نیز بهتر و سریع تر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار