حسن امین زاده سرپرست پروژه منطقه گردشگری گردو در پاسخ به اظهارات معاون املاک اداره راه و شهرسازی استان مرکزی مبنی بر اینکه ۱۵ ماه است که زمین مدنظر شهرداری در دره گردو را تحویل داده‌ایم، ولی شهرداری اراک هیچ اقدام موثری برای شروع عملیات اجرایی انجام نداده،گفت: این اظهارات حاکی از عدم توجه کافی به مسائل مطرح شده در جلسه به علت فرار از حس کم کاری حوزه املاک و حقوقی راه و شهرسازی در پاسخ به مکاتبات شهرداری و قفل کردن پروژه های شهری است.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ 18 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،وی افزود: در بازدید دکتر کریمی شهردار اراک و مهندس نوازنی مدیر کل دفتر فنی استانداری مرکزی از پروژه منطقه گردشگری دره گردو و گزارش های ایشان در خصوص واگذاری زمین از اداره کل راه و شهرسازی، مربوط به اراضی ۲۲ هکتاری است که قیمت گذاری شده و تاخیر در واگذاری آن باعث کندی روند سرمایه گذاری شده و خواهد شد.
امین زاده تاکید کرد: در خصوص ایجاد فضای سبز دره گردو با مشاهده میدانی می توان از نزدیک شاهد اقدامات انجام شده و در دست اقدام شهرداری بود و از قضاوت بدون علم پرهیز کرد.
سرپرست پروژه منطقه گردشگری دره گردو گفت: عملیات اجرایی پروژه دره گردو در بخش های فضای سبز، منطقه رودکنار، روشنایی معابر ، احداث پارکینگ ، آماده سازی ورودی منطقه، با اعتبار ۷۰ میلیاردی مصوب از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر در بودجه ۱۴۰۱، با جدیت در حال انجام می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار