رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی و دبیر منطقه ۶ کشور گفت: یکی از افرادی که در طول خدمت خود مثمر ثمر بود و در حفظ امنیت کشور سنگردار امنیت کشور بشمار می رود، سردار حسین صالحی است.
کد خبر: ۱۰۴۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷ 03 June 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،تیمور همتی افزود:سردار صالحی سالهای متوالی در نیروی انتظامی تلاش کرد تا امنیت را برای مردم به ارمغان آورد.
وی با یادآوری حدیثی از پیامبر مکرم اسلام درباره سلامتی و امنیت گفت: حمایت های معنوی و هر اقدامی که برای سبزپوشانی که در راستای امنیت کشور تلاش می کنند ،انجام شود کوچک وناچیز است.
وی با اشاره به اینکه ممکن است این بزرگان در مرور زمان از خاطره ها فراموش شوند افزود: برگزاری مراسم بزرگداشت و کمک گرفتن از سایرین موجب ماندگاری این بزرگان در اذهان عمومی می شود.
همتی با بیان اینکه افرادی که در راستای خدمت به مردم از مال و جان و خود میگذرند بدون شک در اذهان عمومی ماندگار می شوند وبا اقبال عمومی روبرو هستند یادآورشد: مردم قدرشناس افرادی هستند که برای آنها خالصانه تلاش می‌کنند،برای این افراد ارزش خاصی قائلند وبه عنوان خدمتگزاران واقعی در جامعه معرفی خواهند شد.
وی گفت:اینگونه یادبودها در شیوه پهلوانی و آیین زورخانه ای اقدامی پسندیده است، ما از همه خدمتگزاران در هر رده و لباسی که هستند قدردانی می کنیم .
درپایان این مراسم خانواده سردار صالحی با اهداءلوح از ۱۰ ورزشکار قدردانی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار