رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: حماسه سوم خرداد بزرگ و فراموش نشدنی است، شهید محمد جهان آرا آزادی خرمشهر را ندید و در زمان سقوط خرمشهر حضور داشت و در بازگشت عملیات ثامن الائمه و در شکست حصر آبادان به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۰۴۶۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳ 25 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام احمد رضا پورخاقان شاهرضایی در آیین معارفه جدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی در اراک افزود: باید مراقب بود که ایمان‌ها سقوط نکند که خیلی‌ها ایمانشان سقوط کرد، خیلی‌ها ادعای جبهه جنگ و مبارزه انقلابی گری داشتند اما آنچنان قلعه ایمان آنها سقوط کرد که عاقبت بخیر نشدند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: مسئولان با جدیت مراقب نفوذی‌ها در بخش‌های مختلف کشور به خصوص لایه‌های مدیریتی باشند.
وی یادآورشد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند و چشمگیر است اما راه زیادی برای موفقیت در پیش داریم و باید مواظب باشیم، چرا که دشمن وقتی از در بیرون می‌رود از پنجره داخل می‌شود.
وی با بیان اینکه نفوذی ‌ها در هر جایی رخنه می‌کنند، ادامه داد: این افراد در برخی ارکان‌های مهم نظامی ما هم نفوذ می کنند اما به لطف خدا شناسایی می‌شوند و نمی‌توان این مسایل را رسانه‌ای کرد.
حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی اظهار داشت: امروز بعد از سی و چند سال که دولت‌های تکنوکرات و لیبرال آمدند و موفق نشدند و با کمال تاسف شاهد حجم زیادی از خرابی‌ها هستیم، دولت مظلومی پای کار آمده که باید آنها را جمع کند.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور افزود: این دولت در کمال نجابت و بدون آنکه به روی خود آورد در رسانه اعلام کند که دولتی را تحویل گرفته که تمام خزانه‌اش خالی بود، بلکه بدهکار هم بود و هر روز باید سود اوراق قرضه را بدهد، و این را نمی گوید تا دشمن شاد نشود.
حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی عنوان کرد: امروز قوه قضاییه، قوه مقننه و مجریه دست در دست هم دارند و برآیند آن مسئولان و افراد انقلابی، دل در گرو انقلاب داده و پیرو ولایت و رهرو خون شهدا هستند اما مراقب باشید نفوذی‌ها نیایند کار را خراب کنند.
وی گفت: امروز روز آزمایش و خطا نیست، باید محکم و با تدبیر برنامه‌های نظام اسلامی را پیش برد و در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار باشیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: باعث افتخار است که در استان مرکزی، استان علما، بزرگان، رزمندگان، پیشکسوتان امامین انقلاب، قرار داریم، استانی که شخصیت بزرگی مانند امام راحل در آن رشد و نمو پیدا کردند سلاله پاک رهبر معظم انقلاب هم منصوب به این استان هستند.
حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی اضافه کرد: فراهان چندین مرد و شیرمرد مانند قایم مقام فراهانی و میرزاتقی خان امیرکبیر را به جامعه سیاسی و اجتماعی کشور تحویل داده، بنابراین انتظارها از این استان زیاد است.
وی هفت هزار و ۲۰۰ شهید گلگون کفن را افتخار بزرگ استان مرکزی دانست و گفت: صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا وظیفه آحاد مردم و مسئولان است.
وی تاکید کرد: ما همچنان مدیون شهیدان هستیم و بوی تازه خون شهیدان هنوز در جمهوری اسلامی استشمام می‌شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: شهید بزرگوار سردار شهید صیاد خدایی این مرد بزرگ، فرمانده قهرمان که توسط صهیونیست جنایتکار شناسایی و در کوچه فداییان اسلام و در رهگذر منزل خود به شهادت رسید، مسئولیت مردم و مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.
حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی بیان کرد: صهیونیست‌ها از این انقلاب ضربه سنگین خورده‌اند، هنوز در نیمه راه هستیم، شواهد نشان می‌دهد جمهوری اسلامی به شدت و به لطف الهی در مسیر فتح الفتوح در حرکت است.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب ۲ سال پیش فرمودند صهیونیست‌ها ۲۰ سال آینده را نخواهند دید و بدون شک فرموده معظم‌له محقق می‌شود.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور اضافه کرد: صهیونیست‌ها امروز فقط عربده می‌کشند و در هر جریانی شکست خورده‌اند.
حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی بیان کرد: جمهوری اسلامی از محور مقاومت حمایت کرد چرا که حمایت از مظلوم آرمان انقلاب اسلامی است و این مهم همچنان جریان دارد.
وی عنوان کرد: صهیونیست‌ها ضرب شصت جمهوری اسلامی را دیده‌اند و فرمانده مقتدر سپاه پاسداران، سردار سلامی به صهیونیست‌ها اخطار داد که اگر نیرویی از انقلاب اسلامی را ترور کنند، ۲ برابر از مزدوران آنها را به درک واصل می‌کنیم.
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: انتقام خون شهید خدایی که به ناحق در خیابان فداییان اسلام ریخته شد در خیابان‌های تل‌آویو گرفته می‌شود، آن هم نه یکی، به اندازه ای که آنها بدانند اگر بخواهند خون پاک عزیزان ما را بریزند پاسخ خود را در حکومت جعلی و جنایتکارانه خودشان دریافت خواهند کرد.
حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز مراسم تکریم یک خدمتگزار عزیز است که بیش از سی و چند سال در پست‌های رسمی انجام خدمت کردند و امروز با افتخار بازنشسته می‌شوند.
وی اظهار داشت: البته بازنشستگی برای انسان وجود ندارد و تا لحظه‌ای که اراده الهی بر باز بودن چشم‌ها باشد باید خدمتگزاری ادامه یابد.
حجت‌الاسلام پورخاقان شاهرضایی عنوان کرد: امروز خدمتگزار دیگری این سنگر را تحویل می‌گیرد که تاکنون در سنگرهای مختلف خوش درخشیده و با کوله باری از تجربه و ۲۷ سال سابقه خدمت قضایی مشغول فعالیت در استان مرکزی می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی هم گفت: آنچه موجب برجستگی، عزت، عظمت و ممتاز بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شده است، موفقیت‌های نظامی، در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی نیست.
حجت‌الاسلام سید « عبدالمهدی موسوی» افزود: نیروهای مسلح در جنگ تحمیلی با کمترین تجهیزات اما با توکل بر خدا و اعتقاد راسخ به آرمان‌های امام راحل مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.
وی بیان کرد: اگر پهباد فوق پیشرفته ایالات متحده آمریکا را شکار می‌کنیم هم علت برجستگی خاص نیروهای مسلح نیست، چرا که هم نیروهای زبده و هم تجهیزات پیشرفته نظامی زیادی در دنیا وجود دارد.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی افزود: مهمترین ویژگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، مکتبی بودن و عقیدتی بودن این نیرو است، مکتبی که با عشق همراه است و جان را در طلب اخلاص می‌گذارد تا فدای مکتب و فرهنگ کند.
حجت‌الاسلام موسوی عنوان کرد: حتی فرماندهی معظم کل قوا فرمودند در میدان جنگ هم رعایت حلال و حرام می‌کنند و عقیده را در بحرانی‌ترین شرایط زیرپا نمی‌گذارند و این محوری‌ترین عنصری است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در دنیا ممتاز و برجسته می‌کند.
وی گفت: عشق در دل کودکان دنیا روشن شده که شعر سلام فرمانده را می‌خوانند و خیلی‌ها آتش گرفته‌اند از کلام کودکان، نوجوانان که در سراسر عالم خوانده شده است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: خدمت در این نیرو و کمک به ارتقای این نیرو بسیار با اهمیت و ارزشمند است.
حجت الاسلام موسوی گفت: این نیرو محصول ارزشمند نظم و انضباط اجتماعی و تامین امنیت پایدار را برعهده دارد.
حجت‌الاسلام موسوی اظهار داشت: اقتدار درون و برون مرزی جمهوری اسلامی، بیش از چهار دهه دشمنی، تحریم و ظلم و در این دنیای نا امن، ساحل امن و آرامش منطقه جمهوری اسلامی ایران است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه در دوران تحول و تعالی قضایی هستیم اظهار داشت: سند تحول قضایی ابلاغ شده است و در کنار آن افکار متعالی رئیس قوه قضاییه امیدها و سرمایه اجتماعی را افزایش داده است.

در پایان این مراسم همت محمدی به عنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان مرکزی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی رییس سابق این نهاد قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار