فرمانده انتظامي استان از شناسایی و پلمب انبار دپوی آردهای یارانه ای در یک منزل نیمه کاره و کشف ۷ تن و۵۰۰ کیلو گرم آرد احتکار شده در بازرسی مأموران از آن در اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 10 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار"حسن مفخمي شهرستانی" افزود: در تداوم طرح هاي نظارت بر واحدهاي صنفي و برخورد با مخلان اقتصادي، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی در تحقيقاتي از فعالیت فردی در زمینه احتکار آردهای یارانه ای در منزل نیمه کاره خود، در یکی از روستاهای شهرستان اراک با خبر شدند.
وی یادآورشد: پس از انجام تحقیقات میدانی پلیس و در هماهنگي با دستگاه قضائي، محل دپوي آرد ها دریکی از روستاهای شهرستان اراک شناسايي و در بازرسي مشترك مأموران پلس امنیت اقتصادی و نمایندگان سازمان صنعت ، معدن و تجارت ۷ تن و ۵۰۰ کیلوگرم آرد یارانه ای احتکار شده از داخل آن کشف شد.
فرمانده انتظامي استان مرکزی با اشاره به تعیین  ارزش ۴۰۰ میلیون ريالي آردهای یارانه ای کشف شده، از سوی کارشناسان افزود: پس از اخذ دستور قضائی، این منزل نیمه کاره که به محلی برای دپوی آردهای یارانه ای تبدیل شده بود، پلمب و فرد محتکر نیز با تشکیل پرونده مقدماتی، براي برخورد قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار