کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ترتیب فدراسیون روسیه با ۲۱۸ میلیون و ۳۶۴ هزار دلار؛ قزاقستان با ۶۰ میلیون و ۱۱ هزار دلار؛ ارمنستان با ۵۸۸ هزار دلار مبدا کالا‌های وارداتی گمرکات مازندران بوده است.
کد خبر: ۱۰۳۷۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱ 07 April 2022

به گزارش تابناک مازندران از صدا و سیما ، ناظر گمرکات مازندران و مدیر کل گمرک نوشهر گفت: میزان تجارت خارجی (صادرات و واردات) با کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا پارسال به یک میلیون و ۳۴۲ هزارتن و ارزش ۳۵۶ میلیون و ۷۰۷ هزار دلار رسید که در مقایسه با مدت مشابه پیرارسال ۱۰ درصد افزایش داشت.


علی یوسفی افزود: ۴۹ میلیون و ۶۰۶ هزار دلار کالا به فدراسیون روسیه، ۲۲ میلیون و ۸۱۵ هزار دلار به قزاقستان، ۴ میلیون و ۱۰۶ هزار دلار به ارمنستان، ۹۱۲ هزار دلار به بلاروس و ۲۰۵ هزار دلار به قرقیزستان ازگمرکات استان صادر شد.


او گفت: عمده کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران شامل سیمان و موادمعدنی، محصولات لبنی، فرآورده‌های خوراکی، موادپلاستیکی، گل و کیوی بود.


یوسفی منش ادامه داد: در همین مدت واردات گمرکات مازندران از کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ۲۷۹ میلیون و ۶۳ هزار دلار رسیده است.


ناظر گمرکات مازندران افزود: کشور‌های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا به ترتیب فدراسیون روسیه با ۲۱۸ میلیون و ۳۶۴ هزار دلار؛ قزاقستان با ۶۰ میلیون و ۱۱ هزار دلار؛ ارمنستان با ۵۸۸ هزار دلار مبدا کالا‌های وارداتی گمرکات مازندران بوده است.


او گفت: عمده‌ترین کالا‌های واردشده از این کشور‌ها غلات، روغن ودانه‌های روغنی، چوب وتخته، محصولات شیمیایی و آهن آلات بوده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار