رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب از پایان ساخت فاز اول بازارچه صنایع‌دستی این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۶ 19 February 2022

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، احمد میرزائی افزود: بازارچه صنایع‌دستی شهر خنداب که جزء پروژه‌های مصوب سفر وزیر به استان مرکزی بود، تیر ماه امسال با پیگیری‌های محمد حسن آصفری نماینده مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان خنداب فاز اول این پروژه با اعتبار ۵ میلیارد ریال آغاز و فنداسیون، دیوار کشی و سفت کاری، برای ۸ غرفه با مساحت ۱۲۶متر در دو طبقه تکمیل شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خنداب یادآورشد: امسال نیز در حال پیگیری برای دریافت اعتبار ساخت برای مرحله پایانی ساخت آن هستیم و به محض دریافت آن مراحل تکمیلی ساخت انجام خواهد شد.
میرزائی با اشاره به اینکه این بازارچه در منطقه تجاری و پرتردد شهرستان و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و اشتغالزایی چرخه تولیدات صنایع‌دستی در حال احداث است گفت: بعد از اتمام، غرفه‌های آن برای عرضه مستقیم محصولات تولیدی صنایع‌دستی به هنرمندان صنایع‌دستی شهرستان تحویل داده می‌شود تا با تکمیل این پروژه شاهد رونق دوباره تولیدات صنایع‌دستی شهرستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار