رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دلیجان با اشاره به فوت ۲ بیمار در دو روز اخیر، گفت: علت فوت دو بیمار ۸۷ ساله و ۹۴ ساله ابتلا به کرونا فوت اعلام شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 24 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عبدالرحیم فردوسی افزود: متاسفانه ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در سطح شهرستان دلیجان به صورت تصاعدی در حال افزایش است به طوریکه موارد بستری در بیمارستان امام صادق(ع) این شهرستان از صفر به ۳ مورد رسیده است.
وی با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت انجام تست rapid و pcr، تاکید کرد: تعداد نتایج مثبت ناشی از تست های مذکور هر کدام ۳ الی ۴ مورد افزایش یافته اند که این مهم خود زنگ خطری برای شهرستان است و باید مراقب بود.
دکتر فردوسی یادآور شد: از ابتدای شروع طرح واکسیناسیون عمومی تاکنون از میان جمعیت بالای ۱۲ سال شهرستان دلیجان، ۹۵ درصد دُز اول، ۸۵ درصد دُز دوم و ۱۷ درصد هم هر سه دُز واکسن خود را دریافت کرده اند.
رییس شبکه بهداشت و درمان دلیجان گفت: همچنین حدود ۹۰ درصد از جمعیت دانش آموزی نیز علیه ویروس منحوس ایمن شده اند.
وی به موقعیت جغرافیایی شهرستان دلیجان و مراودات گسترده با شهرستان های دیگر و حتی استان های همجوار، اشاره کرد و از مردم این شهرستان و روستاهای اطراف خواست تا با استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی، نسبت به تکمیل واکسیناسیون خود نیز اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار