سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک درباره عملیات برف روبی و پاکسازی خیابان های سطح شهر بعد از بارش نزولات آسمانی، گفت: به دنبال آماده باش نیروهای خدمات شهری، شب گذشته بلافاصله پس از آغاز بارش برف، عملیات برف روبی و نمک پاشی معابر به منظور تسهیل عبور و مرور شهروندان آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۲۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ 15 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، مهدی فدوی افزود: چهل دستگاه خاور نمک پاش و شش دستگاه وانت نیسان عملیات نمک پاشی معابر را از ساعات ابتدایی بارش برف با اولویت بندی معابر حساس آغاز کردند و در تقاطع های پرخطر نیز اکیپ های اجرایی سازمان برای هدایت و کمک رسانی به اتومبیل ها مستقر شدند.
وی یادآورشد: طی ده ساعت گذشته تا به این لحظه ۳۷۰ نفر نیروی کارگری و ۴۰ نیروی اجرایی در برف روبی معابر فعال بوده و همچنان نیز اقدامات آن ها تا باز شدن کامل معابر ادامه دارد.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سایر اقدامات شهرداری گفت: توزیع نمک کیسه ای در ایستگاه های آتشنشانی و مدارس انجام شده و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مراکز نمک لازم را تهیه کنند، از طرفی نیز برف روبی خیابان ها و پیاده روهای سطح شهر درحال انجام است و امید می‌رود در کمترین زمان ممکن پاکسازی کامل صورت گیرد.
فدوی تاکید کرد: خوشبختانه نیروهای خدمات شهری شهرداری اراک با پیش بینی صورت گرفته آمادگی کامل را برای بارش نزولات آسمانی داشتند به طوری که عملیات برف‌روبی و پاکسازی معابر شهری با قدرت بالا درحال انجام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار