نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ۲۳۰ هزار شهید جان خود را برای آزادی و دفاع از میهن فدا کرده‌اند و آمریکا، اسرائیل، آل صعود و دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که مردم ولایی برای وجب به وجب سرزمین اسلامی جان می‌دهند.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷ 07 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز عبادی، سیاسی جمعه اراک افزود: شهدا به ویژه سردار شهید سلیمانی جان خود را در راه آزادی، استقلال، عزت، افتخار و سربلندی اسلام و قرآن فدا کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری قیام ۱۹ دی ماه سال ۱۳۵۶ ادامه داد: مردم قم در این روز در دفاع از امام خمینی(ره) و آرمان انقلاب قیام کردند.
امام جمعه اراک گفت: رژیم طاغوت در این روز مردم قم را به رگبار بست و بسیاری از شهروندان بی‌گناه را به خاک و خون کشید.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: مردم تبریز در ۲۹ بهمن ماه در اربعین مردم قم و دفاع از امام خمینی(ره) به پا خواستند و رژیم طاغوت در برابر قیام مردم غیور و انقلابی آذربایجان ناتوان شد.
وی با یادآوری برخی توطئه‌های دشمنان برای مردم ولایتمدار و انقلابی دیار آذربایجان گفت: خطه آذربایجان به عنوان قلب ایران اسلامی پاره تن میهن است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: ایران اسلامی سرزمین اهل بیت، فاطمه زهرا (س) و امام علی(ع)، آیت الله امام خمینی و امام خامنه‌ای بوده و مردم کشور برای وجب به وجب این سرزمین، از جان خود می‌گذرند.
آیت الله دری نجف آبادی یادآورشد: مردم ایران اسلامی همواره در تمامی صحنه‌های انقلاب گوش به فرمان مقام معظم رهبری حاضر بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار