مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت بانوی ۲ عالم حضرت زهرا (س)، سوگواره یاس نبوی در ۵۵ بقعه متبرکه و امامزاده این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷ 01 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام عبدالله واحدی درجمع خبرنگاران، افزود: سوگواره یاس نبوی به‌منظور تکریم و بزرگداشت مقام و منزلت حضرت فاطمه زهرا ( س) در دهه دوم ایام فاطمیه از ۱۳ تا ۱۷ دی‌ماه روز شهادت آن بانوی گرامی(پنجشنبه) ادامه دارد.
وی ادامه داد: برپایی خیمه های معرفت با حضور مبلغان غرفه ‌های یاس نبوی با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان، عزاداری، مرثیه خوانی، تعزیه خوانی و مشاوره وقف از مهمترین برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سوگواره یاس نبوی است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: قرائت بخشی از خطبه‌های فدکیه، قرائت زیارت‌نامه حضرت زهرا(س) و همایش رهروان یاس نبوی ویژه بانوان از دیگر برنامه‌های سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه این استان است.
حجت‌الاسلام واحدی اظهار داشت: تعدادی از طلاب و روحانیون در راستای اجرای این طرح معنوی مشارکت دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی افزود: اعزام مبلغ به روستاها و مناطق محروم از دیگر برنامه‌های این نهاد در ایام فاطمیه است که بر این اساس ۶۳ مبلغ بومی و اعزامی نسبت به تبیین شخصیت حضرت زهرا(س) و همچنین بصیرت افزایی و تقویت جبهه مقاومت فعالیت خواهند داشت.
حجت‌الاسلام واحدی درخصوص اجرای طرح «تبرکات فاطمی» اظهار داشت: در راستای ارائه خدمت به محرومان و انفاق نیابتی از حضرت زهرا (س)، بسته‌های غذایی به‌نام «تبرکات فاطمی» در ایام سوگواری فاطمیه در میان خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار