معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد ایران گفت:‌ ۳۰ هزار استاندارد ملی در کشور تدوین شده که با توجه به این‌که مقوله اصلی استاندارد، بحث فنی است بنابراین باید اطلاع رسانی این حوزه را توسعه داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹ 29 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،" ماشاله درستکار" در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی افزود: اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ آزمایشگاه همکار با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری دارند.
وی ادامه داد: بالغ بر ۱۷۹ سازمان بازرسی تایید صلاحیت شده با این سازمان نیز تعامل مستمر دارند.
درستکار تاکید کرد: تعداد کارکنان سازمان استاندارد ایران، ۲ هزار و ۷۰۰ نفر برآورد شده و این در حالی است که بیش از ۲۰ هزار نفر در سایر بخش‌های استاندارد فعالیت دارند که در واقع این سازمان، بیشترین واگذاری امور به بخش خصوصی را میان سایر ارگان‌ها دارد.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد ایران یادآورشد: سازمان ملی استاندارد به لحاظ توجه به مباحث فنی در منطقه و حتی دنیا از بهترین‌ ناظرهاست بنابراین انتظار می‌رود حلقه مدیریتی ارشد استان بحث فنی این اداره را پشتیبانی کنند.
درستکار گفت: نیاز است بخش‌های اداری، پشتیبانی و هزینه‌ای کارکنان استاندارد در استان مرکزی تقویت شود و موارد مربوط به تامین تجهیزات و تعمیرات نیز از محل پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران تامین می شود.
معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: تامین نیروی انسانی اداره کل استاندارد استان مرکزی با تعامل و همکاری مسئولان استانی و کشور در دستور کار قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار