نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:اتکا به دانش بومی و ظرفیت‌های داخلی و قطع وابستگی به سایر کشورها راه توسعه و ترمیم اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۱۰۱۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸ 03 December 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:ایران از دیرباز مرجع علم و دانش بوده و غرب بعد از آن مرزهای دانش خود را رشد داده است ، مردم ایران با خوداتکایی موفق خواهند شد.
وی با اشاره به ۱۳ آذر روز دانشجو، گفت: گروه‌های مرجع دانشجویی سرمایه کشور هستند و باید حرکت در مرز دانش را با جدیت دنبال کنند و برای معضلات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه راهکار موثری را ارایه دهند.
امام جمعه اراک یادآورشد: لازم است دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی در زمینه هوش مصنوعی تلاش مضاعفی را دنبال کنند و از دانشجویان استان مرکزی انتظار می رود در این زمینه اهتمام داشته باشند.
وی افزود: تاکید مقام معظم رهبری بر تمرکز در حوزه ایده پردازی و نوآوری است که در عرصه های علمی تلاش کنند زیرا علم مایه قدرت و افتخار است و بدون علم نمی توان به جایی رسید.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی گفت: ایران اسلامی با مقاومت و اتحاد از ارزش‌های دینی و انقلابی و منافع ملت در برابر زیاده‌خواهی دشمنان دفاع می‌کند.
وی افزود: دوره قلدری و تجاوز به کشورها گذشته و مردم با آگاهی در برابر دشمنان می‌ایستند.
وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز به آمریکا باج نمی‌دهد و زیاده‌خواهان و متجاوزان را با کمک و یاری مردم، پشیمان خواهیم کرد.
امام جمعه اراک گفت: ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف قدرتمند و مقتدر است و ابرقدرت‌ها دیگر نمی‌توانند با تحریم و فشار به منافع خود در ایران دست یابند.
آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: تیم مذاکره کننده آگاه و با صلابت است اما، دشمنان فکر کردند تیم مذاکره کننده ایران دست خالی است.
وی اظهار داشت: ایران اسلامی مواضع و حرف روشنی را در مذاکرات دارد و این آمریکا بود که جریان مذاکرات را تعدیل کرد و تحریم‌ها را به پیش گرفت و با پیمان‌شکنی از آن خارج شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار