اعضای شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم با آیت الله آشتیانی دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۰۸۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۵۲ 11 November 2021

به گزارش تابناک قم، این دیدار ظهر چهارشنبه، نوزدهم آبان ماه با حضور جمعی از اعضاء شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این جلسه آیت الله آشتیانی به بیان رهنمود‌هایی در راستای فعالیت‌های جمعیت ایثارگران پرداخت و گفت: دفاتر جمعیت ایثارگران در استان‌ها باید همچون گذشته بعنوان یک چراغ راه بدرخشند و این رویه را دست کم نگیرند و دنبال کنند.

وی با اشاره به مسائل فرهنگی در قم افزود: در خصوص مسائل فرهنگی و شکوفایی بیشتر باید برنامه‌هایی از مساجد مطالبه کنید و در مقابل مشکلات و معضلات فرهنگی شهر بی تفاوت نباشید.

آیت الله آشتیانی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه عملکرد دولت جدید تأکید کرد: همه باید تلاش و کمک کنیم تا دولت سیزدهم موفق شود چرا که این دولت تمام همت خود را بر رفع مشکلات گذاشته است.

وی با تاکید بر اهمیت فعال شدن جلسات روشنگری، خاطرنشان کرد: جمعیت ایثارگران چه در سطح کشور و چه در قم همیشه در عرصه‌های مختلف موفق عمل کرده و الان هم باید در روشنگری سرآمد و پیشرو باشد و نقش خود را در مقابله با دشمنان و بدخواهان انقلاب ایفاء نماید.

آیت الله آشتیانی در ادامه بر توسعه ساختار جمعیت ایثارگران و بکارگیری افراد مؤثر و جریان ساز و گسترش فعالیت‌ها تأکید کردند.

در ابتدای این دیدار حمید اورعی دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی قم گزارشی از فعالیت‌های سیاسی چند ماهه اخیر جمعیت را ارائه کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار