نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:ایران اسلامی خانه امن ملت است، اجازه نمی دهیم یک وجب از خاک کشور مورد تعدی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵ 05 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه ایران اسلامی از کشورهای همسایه انتظار حُسن همکاری دارد افزود:کشورهای همسایه باید به حقوق همسایگان احترام بگذارند و نباید کشور خود را به پایگاه آمریکا، رژیم اسرائیل و تروریست ها تبدیل کنند.
وی با بیان اینکه اقدام نیروی دریایی سپاه در بازپس گیری نفت کش از آمریکایی‌ها غرورآفرین است و باید به شهامت آنان آفرین گفت یادآورشد: برای بار دوم است که نیروی دریایی سپاه موفقیت در مقابله با آمریکایی ها کسب کرد در یک نوبت با درهم کوبیدن پایگاه عین الاسد و در نوبت دیگر در اسیر گردن سربازان آمریکایی این موفقیت را به دست آورد.
امام جمعه اراک با بیان اینکا نیروی دریایی سپاه اجازه ندادند آمریکایی ها کشتی نفتکش را با خود ببرند و آن را پس گرفتند افزود: دشمنان باید بدانند خلیج فارس، همیشه خلیج فارس است و کشورهای منطقه هم باید بدانند اکنون جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در منطقه حضور دارد.
نماینده ولی فقیه دراستان مرکزی ادامه داد: حرکت نیروی دریایی سپاه پیام دیگری داشت که به قول مقام معظم رهبری زمان بزن و دررو گذشته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت:نرخ باروری در کشور نیازمند بازنگری است بنابراین باید برای تقویت سیاست جمعیت برنامه ریزی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار