رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: سرعت واکسیناسیون در استان خوب است و جز استان های برتر هستیم.
کد خبر: ۱۰۰۵۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵ 30 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر سید محمد جمالیان افزود: استان مرکزی در زمینه ی تزریق واکسن به گروه های هدف، بعد از استان های گیلان و آذربایجان شرقی در جایگاه سوم کشوری قرار دارد.
وی یادآورشد: استان گیلان با واکسیناسیون کامل ۴۶ درصدی گروه‌های هدف صدرنشین این جدول است و استان‌های آذربایجان شرقی و فارس با ۴۵ درصد از جامعه هدف در جایگاه دوم قرار دارند و مقام سوم نیز مشترک بین استان مرکزی و تهران با واکسیناسیون ۴۲ درصد مشخص شده است.
وی تاکید کرد: بر اساس نقشه استانی واکسیناسیون کرونا در ایران، تاکنون ۴۲ درصد از جمعیت گروه‌های هدف با دریافت هر ۲ دُز واکسن در استان مرکزی به ‌صورت کامل ایمن‌سازی شدند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: در سایه تلاش‌های صورت گرفته طبق آمارهای اعلام شده، استان مرکزی در شمار افرادی که دُز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند، از میانگین کشوری(۳۷ درصدی) بالاتر است.
وی یادآور شد: مراکز تجمیعی سطح استان با سرعت در انجام واکسیناسیون گروه‌های هدف هستند و انتظار می‌رود مردم و دانش‌آموزان بدون نگرانی در این بخش همکاری بیشتری داشته باشند.
وی ادامه داد: شمار موارد سرپایی کرونا در بیمارستان‌های استان شیب افزایشی دارد و می‌طلبد مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن اهتمام داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار