مراسم تحویل کمک بسته‌های تحصیلی اهدایی بانک تجارت با حضور مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ، مدیر شعب بانک تجارت استان و جمعی از مسئولین انجام شد.
کد خبر: ۱۰۰۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰ 20 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مجید مومنی، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس ، مدافع امنیت، مدافع سلامت و سردار دلها شهید سلیمانی ، گفت: دانش آموزان آینده سازان میهن اسلامی هستند، امید می رود این آینده سازان ادامه دهنده راه شهداء در مسیر خدمت به کشور باشند.
وی اساس و شالوده فعالیت‌های کمیته امداد را اقدامات فرهنگی عنوان و تصریح کرد: بعد از بستر سازی فرهنگی اشتغال و توانمندسازی مددجویان مهم ترین اولویت کمیته امداد است.
وی با قدردانی از اقدامات بانک تجارت در کمک به توانمندسازی خانواده های تحت حمایت ، اظهار داشت: بانک تجارت استان در راستای مسئولیت اجتماعی با پرداخت تسهیلات اشتغال سهم قابل توجهی در کمک به خودکفایی نیازمندان داشته است.
وی از حمایت کمیته امداد از ۱۲ هزار دانش آموز در قالب تبصره ۱۴ و مددجویی خبر داد و افزود: از تمامی خیران که با کمیته امداد برای کمک به این دانش آموزان همراهی کردند قدردانی می کنم.
سلطانی ،مدیر شعب بانک تجارت نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع آینده سازان ایران اسلامی ، اظهار داشت: بانک تجارت در راستای مسئولیت اجتماعی تاکنون ۴۶ مدرسه در سطح کشور ساخته است و هوشمند سازی ۷۶ مدرسه توسط این بانک انجام شده است.
وی خدمت به دانش آموزان را افتخاری برای بانک تجارت عنوان کرد و گفت: ساخت سه مدرسه در سطح استان از برنامه های این بانک است.
شایسته ذکر است ، این برنامه با همکاری بانک تجارت و کمیته امداد اراک منطقه دو با هدف تشویق به مسئولیت اجتماعی انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار