سود خالص شرکت معدنی املاح ایران ۳۹ درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش یافت.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه شرکت معدنی املاح ایران با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد تاصیکو و مدیران شرکت معدنی املاح ایران به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
هوشنگ فرجی مدیر عامل شرکت در خصوص عملکرد مالی، وضعیت تولید کارخانه ها و دیگر اقدامات شرکت گزارشی ازعملکرد شش ماهه شرکت ارایه کر د و گفت: شرکت معدنی املاح ایران در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۰ موفق به افزایش ۳۹ درصدی در شاخص سود خالص شد و از فروش محصولات خود ۲،۸۱۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد رشد داشته است.
وی با اشاره به مقاصد صادراتی شرکت اظهار داشت: علیرغم تمام موانع موجود، جنگ‌های منطقه ‌ای ومشکلات سیاسی و امنینتی در کشورهای همسایه، تحریم‌ها، مشکلات ناشی از انتقال ارز، بسته شدن موقت مرزها و شیوع ویروس کرونا، صادرات شرکت با رشد ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱۶ میلیارد ریال بوده است.
فرجی گفت: تولید محصولات شرکت با توجه به استفاده حداکثری ظرفیت خطوط تولید، با رشد ۶۰ درصدی نسبت به ظرفیت اسمی ماهانه مجتمع‌های تولیدی، کاهش عیار ماده معدنی، قطعی برق و اورهال خطوط تولید، در شش ماهه ابتدایی سال به بیش از ۱۳۸ هزار و چهارصد تن رسید که نسبت به برنامه و مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.
در پایان غلامرضا سلیمانی مدیرعامل تاصیکو، از عملکرد مثبت شرکت در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۰ قدردانی کرد و گفت :شرکت معدنی املاح ایران از شرکت های پیشرو است و با ارائه افق روشن‌تری از فعالیت‌های خود میتواند آتی را بهتر از امروز بسازد.
وی همچنین از شرکت معدنی املاح ایران خواست تا تجربیات خود در خصوص سیستم نت، عارضه‌یابی و SRM را در اختیار سایر شرکت‌های هلدینگ قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار