رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان گفت: ۹۵ درصد از جمعیت جامعه هدف شهرستان آشتیان دُز اول واکسن خود را دریافت کردند.
کد خبر: ۱۰۰۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۱ 18 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر عباس ملاطایفه افزود: ۹۵ درصد از جمعیت جامعه هدف شهرستان آشتیان دُز اول و ۶۵ درصد هر دو دُز واکسن خود را دریافت کرده و علیه ویروس منحوس واکسینه شده اند.
وی ادامه داد: ۷۸ درصد از دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال علیه ویروس کرونا واکسینه شده اند و امید می رود در روزهای آتی شاهد واکسیناسیون کامل این گروه از جامعه هدف باشیم تا در صورت بازگشایی مدارس با مشکلی مواجه نشده و خطری سلامت دانش آموزان و معلمین را تهدید نکند.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان آشتیان تاکید کرد: علیرغم اینکه روند بیماری کرونا نزولی است، اما نگران پیک های بعدی و جهش‌های جدید این ویروس هستیم، بنابراین هیچ چیز تمام نشده و اگر هوشیار نباشیم دوباره شاهد پیک جدید بیماری خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه کنترل و مدیریت بیماری کرونا در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی و واکسیناسیون است، توصیه کرد که واجدین شرایط در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی نسبت به دریافت واکسن خود اهتمام ورزند تا هر چه سریعتر شاهد قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار