مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: انتظار داریم که ۸۰ درصد از دانش آموازن ۱۸_۱۲ ساله در طی طرح ضربتی ۳ روزه، واکسینه شوند.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ 09 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهرام حسین آبادی افزود: با وجود این که از دو هفته گذشته طرح واکسیناسیون دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله آغاز شده بود و خوشبختانه در استان مرکزی نسبت به سایر استان ها استقبال خوبی از طرف اولیا و دانش آموزان صورت گرفت و بیش از ۴۰ درصد از دانش‌آموزان گروه هدف واکسینه شدند، اما در روز ۱۴ مهرماه بر اساس جلسات برگزار شده با همکاران علوم پزشکی، مقرر شد که یک طرح ضربتی سه روزه از روز پانزدهم تا هفدهم مهرماه اجرا شود و در این طرح دانش‌آموزان با مراجعه به مراکز واکسیناسیون تعیین شده، گامی در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و ارتقا سطح سلامت استان بردارند.
وی تاکید کرد: هدف از اجرای این طرح در این سه روز این بود که دانش آموزان از تعطیلات پیشرو استفاده بیشتری ببرند و با فراغ بال و آسودگی خاطر به مراکز مربوطه مراجعه کنند تا در پایان آبان ماه به تدریج شاهد حضوری شدن مدارس با جمعیت بیش از ۳۰۰ نفر باشیم.
وی یادآورشد: در راستای آگاه سازی کلیه دانش آموزان از طرح ضربتی سه روزه و ایمن شدن هر چه سریعتر دانش آموزان، اطلاع رسانی های لازم از طریق کمیپن های دانش آموزی، سفیران سلامت و اپلیکیشن شاد صورت گرفته است و انتظار داریم کلیه دانش آموزان واجد شرایط در اسرع وقت واکسن خود را دریافت کنند.
حسین آبادی به همکاری خوب آموزش و پرورش با دانشگاه علوم پزشکی اراک اشاره کرد و افزود: از ابتدای شروع واکسیناسیون، آموزش و پرورش استان مرکزی در حد توان خود همکاری لازم را با دانشگاه علوم پزشکی داشته و سالن های ورزشی و مدارس را در اختیار دانشگاه قرار داده است و در حال حاضر نیز سالن ورزشی یادگار امام واقع در شهرک رضوی(گردو) فعال و آماده خدمت رسانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار