فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۵کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد استان های مرکزی و کرمان طی عملیات دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۹۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 25 November 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: یکی از مهم ترین برنامه ریزی های عملیاتی پلیس در مبارزه با مواد مخدر، اجرای طرح های پیش دستانه در ورود مواد مخدر قبل از توزیع در استان است.
وی ادامه داد: در تداوم این رویکرد عملیاتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت دو قاچاقچی مواد مخدر و قصد آنان برای ورود مواد مخدر به استان های مرکزی کشور مطلع شدند و تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز شد.
این مقام ارشد انتظامی یادآورشد: سرانجام با شناسایی این افراد در یکی از محورهای مواصلاتی در استان کرمان، با هماهنگی انجام شده با پلیس این استان خودروی قاچاقچیان در حین تردد توقیف و دو سرنشین آن دستگیر شدند.
سردار مفخمی شهرستانی افزود: در این عملیات، مقدار ۶۵کیلوگرم تریاک که به شکل بسته بندی و به صورت حرفه ای در این خودرو جاساز شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با مواد مخدر گفت: در این زمینه پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار