رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان گفت: خدمات فرهنگی به مددجویان با هدف تحکیم بنیان خانواده و تعمیق باورهای دینی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 12 October 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، غلامرضا حافظ کمال، رئیس کمیته امداد شهرستان فراهان با اشاره به شرایط حساس وخطرناک ویروس کرونا افزود : کلاس‌های مجازی فرهنگی در این شهرستان فعال شده و در این زمینه به جامعه هدف اطلاع رسانی لازم صورت گرفته است.
وی یادآورشد: در ۶ماهه نخست سالجاری ۴۵نفر عضو کانال تدبر در زندگی در پیام رسان بله شده و از کلاس‌های آموزشی مجازی تفسیر و مفاهیم قرآنی بهره مند شدند.
وی اضافه کرد: ۶۸ نفر از مددجویان نیز به کانونهای پرورشی فکری و فرهنگی شهرستان معرفی شده واز کلاس‌های فرهنگی ، هنری و آموزشی بهره مند هستند؛ همچنین طی این مدت به ۱۵نفر از دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی تحت حمایت کمیته امداد فراهان مبلغ ۱۵میلیون ریال بابت کلاس‌های آمادگی کنکور پرداخت شده است.
رئیس کمیته امداد فراهان با اشاره به اینکه فرهنگ کار وتلاش، پیشگیری از اعتیاد، نحوه نظارت والدین بر فرزندان، فضای مجازی ازجمله موضوعات خدمات آموزشی بوده است، افزود: خدمات آموزش خانواده با رویکرد خانواده محور، تربیت محور، مسجد محور و تشکیل خانواده متعالی به مددجویان ارائه شد.
وی گفت: هم اکنون ۲۲۱دانش آموز و دانشجو از خدمات دانش آموزی و دانشجویی کمیته امداد فراهان مانند کمک هزینه تحصیلی ، هزینه ثبت نام در کلاسهای آموزشی و خدمات فرهنگی بهره مند هستندو بر همین اساس مبلغ ۱۵۸میلیون ریال از منابع دولتی وامدادی به آنها در مهر ماه به عنوان کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار