کد خبر: ۸۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹ 29 August 2015

رشت - ایرنا- فراخوان مسابقه کشوری دلنوشته، پیامبرم را اینگونه شناختم از سوی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان برای شرکت علاقمندان در این استان منتشر شد.
[فراخوان مسابقه دلنوشته دانش آموزان گیلانی از فیلم محمد رسول الله(ص)]

مدیر روابط عمومی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گیلان در این باره گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور، در راستای ترویج و تبلیغ فیلم محمدرسول الله (ص) نسبت به برگزاری این مسابقه دانش آموزی اقدام کرده است.
مهیار فتحی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه پس از تماشای فیلم محمد رسول الله (ص)؛ می توانند دلنوشته خود را در رابطه با شخصیت پیامبر اکرم (ص) و تاثیرگذارترین لحظات فیلم به دفاتر اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در شهرستان های مختلف استان ارسال کنند.
وی اظهار داشت: آثار دریافتی دانش آموزان گیلان در این مسابقه، پس از داوری و ارزیابی استانی و انتخاب بهترین به مرحله کشوری راه می یابد.
وی بیان کرد: مسابقه نقد و تحلیل فیلم، کمک از خیرین، جذب کمک های نقدی و تهیه بلیط برای مناطق محروم، تشکیل گروه در شبکه های اجتماعی برای درج دلنوشته دانش آموزان و ایجاد کمپین های دانش آموزی با شعار من محمد (ص) را دوست دارم و مسابقه تاثیرگذارترین لحظه فیلم از نظر شما کدام است؟ از جمله برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور است.
فیلم محمدرسول الله در سینماهای کشور در حال اکران است.
در سال تحصیلی گذشته بیش از 376 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار