دبیر جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: دبیر جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه وضعیت معیشتی و زندگی امروز کارگر مورد قبول مجموعه جامعه اسلامی کارگران نیست گفت: خانه کارگر اسیر سیاست زدگی و سیاسی بازی شده است و بدون توجه به وضع معیشتی کارگران فقط منافع حزب خاصی را تامین می کند.
کد خبر: ۴۲۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۲ 11 May 2017

به گزارش تابناک مرکزی، حجت اله محمدی نیکو دبیر جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی با بیان اینکه خانه کارگر اسیر سیاست زدگی و سیاسی بازی شده است گفت: خانه کارگر بدون توجه به وضع معیشتی کارگران فقط منافع حزب خاصی را تامین می کند.

محمدی نیکو با اشاره به اینکه خانه کارگر در مقابل حمایت های مادی وسیعی که از بدنه دولت در قبال کارگران دریافت می کند خدمات شایسته ای را به این قشر ارائه نمی کند بیان کرد: خانه کارگر بدون توجه به مسائل جامعه کارگری استان فقط از کارگران استفاده ابزاری برای رسیدن به مقاصد سیاسی خود و حزب متبوعش می کند.

دبیر جامعه اسلامی کارگران استان مرکزی با تاکید بر اینکه وضعیت معیشتی و زندگی امروز کارگر مورد قبول مجموعه جامعه اسلامی کارگران نیست اظهار کرد: در این چهار سال خانواده کارگر ما به دلیل مشکلات اقتصادی و عدم پرداخت نشدن حقوق در مرز فروپاشی قرار داشته است و آنها دچار مشکلات عدیده بوده اند.

محمدی نیکو با انتقاد از واردات کالاهای مجاز و غیرمجاز ضروری که چرخ تولید را در کشور را متوقف کرده است بیان کرد: متاسفانه با وجود تاکیدات مکرر در اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخل مدیریت تولید و صنعت در کشور به توان داخلی اعتنایی ندارد و زندگی صنعتی و کارگری را  در این استان با مشکل مواجه کرده است.

محمدی نیکو با ابراز اینکه امروز کارگران علیرغم حضور چشمگیر در راهپیمایی ها قبل از انقلاب و صحنه های انتخاباتی به دلیل عدم توجهات صورت گرفته از نظر معیشتی و زندگی حداقلی مظلوم ترین قشرجامعه هستند گفت: اعتراض جامعه کارگر در حرم امام مستضعفان که با تهدید خورد کردن دهانشان روبرو شد نشانه دردهای انباشه شده از تدابیر غلط است.

وی افزود: جامعه کارگر بصیر و آگاه ما که سیاست زده نیست و از آگاهی و بینش سیاسی لازم برخوردار است 29 اردیبهشت برای روی کارامدن دولتی انقلابی، دلسوز  و سالم تصمیم قاطع دیگری خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه جامعه اسلامی کارگران با فلسفه وجودی حمایت همه جانبه از کارگران و تحقق منویات مقام معظم رهبری و دستاوردهای انقلاب و شهدا و تدام راه انقلاب خمینی کبیر شکل گرفته است خاطر نشان ساخت: جامعه اسلامی کارگران پیرو ولایت است و به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارد که هر چند به دلیل عدم وابستگی به دولت ها از نظر مالی توانی چون خانه کارگر ندارد اما اقداماتی به مراتب موثرتر از خانه کارگر را رقم زده است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
مردم مالباخته
|
Germany
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
اگر وضع مالی کارگران برای جامعه اسلامی کارگران مهم بود این جامعه چند سال پیش با دونستن اینکه اراضی پلاک ثبتی 1002 واقع در شهرک باغمیشه تبریز که جزو اراضی ملی بود اقدام به فروش آن در قالب مصالحه نامه و پیش قرارداد به کارگران نمیکرد که سالها بر روی ای موضوع سرپوش گذاشته اند و سیل شکایات مردم مال باخته که اکثرا از قشر کارگر بوده توسط این جامعه تصاحب نمیشد.
به چه دلیل شکایات مردم در دادسرای تبریز بلاتکلیف مانده و این جامعه خودشو به کوچه علی چپ زده.
مبالغ میلیاردی از تصاحب بیت المال مردم در کشورهای اروپائی توسط این جامعه برای صرف چه مقاصدی هزینه شده که تاوان آنرا مردم بی بضاعت و کارگران تبریز باید بپردازند و هیچ قانونی بر این امر نظاره گر نباشد.
باز خرید و فرئش در جریان میباشد و مردم مالباخته نیز به امید اینکه روزی زمینی در کار خواهد بود.
به چه امیدی و به چه قیمتی
این جامعه با کمال بی رحمی بدون در نظر گرفتن شرایط زندگی مردم و اینکه سالها پس انداز آنان توسط این جامعه کلاهبرداری شده اقدام به مکیدن خون مردم کرده اند ولی بنه دلایل نامشخصی صدای هیچ کسی در قبال این کلاهبرداری به بلند نمیشود. چه دست سرکوبگری در میان است؟
مالباختگان تبریز
|
United States
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
چگونه این اراضی ملی است ولی در حال خرید و فروش چرا شکایات مردم در دادسرا بلاتکلیف مانده ولی انقلابیون وایثارگران و مخبرین از این اراضی دفترچه مالکیت دریافت کرده اند؟
سایت اتحادیه املاک تبریز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار