دبیر اجرایی جشنواره مردمی زیر سایه خورشید؛
تابناک: دبیر اجرایی جشنواره مردمی زیر سایه خورشید گفت: کاروان رضوی به همراه پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام روز چهارشنبه 20 مرداد مورد استقبال مردم و مسئولین شهرستان تفرش قرار میگرد.
کد خبر: ۲۷۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸ 05 August 2016

به گزارش تابناک مرکزی، امیر احمد جعفری دبیر اجرایی جشنواره مردمی زیر سایه خورشید در تفرش در خصوص ورود کاروان رضوی به تفرش  گفت: کاروان رضوی شامل خدام حرم مطهر رضوی و مبلغان است که به همراه پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه السلام برای دیدار و اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهر و روستاهای محروم تفرش حضور می یابند.

احمد جعفری اظهار کرد: کاروان خدام حرم مطهر رضوی به منظور برگزاری جشن‏های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید برای دومین سال روز چهار شنبه صبح 20 مرداد با استقبال جمعی از مردم و مسئولین شهرستانی وارد تفرش می شوند.

وی با اشاره به روایتی از حضرت امام رضا(ع) که فرمودند:«خدا رحمت کند بنده ای را که امر ما را احیا کند»، افزود: کسی می تواند در احیای امر اهل بیت(ع) موفق شود که در مرحله اول خودش عامل به امر باشد و دیگران را هم به این امر دعوت کند.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی زیر سایه خورشید با اشاره به تشکیل شبکه جوانان رضوی در تفرش بیان کرد: این شبکه با هدف احیای معارف رضوی در بین جوانان فعال مذهبی و  فرهنگی مساجد و هیئات مذهبی در تفرش تشکیل شده است. این شبکه با هم افزایی ادارات و نهادهای دولتی اقدام به برگزاری برنامه های فرهنگی مختلف در دهه کرامت می کند.

احمد جعفری برپایی ایستگاه های صلواتی همراه با پیوست فرهنگی و همچنین برپایی غرفه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در حاشیه مراسم جشن بزرگ روز چهارشنبه 20 مرداد را از جمله مهمترین برنامه های دهه کرامت امسال عنوان کرد.

وی با دعوت از آحاد مردم تفرش جهت شرکت در مراسم های باشکوه دهه کرامت یادآور شد: شبکه جوانان رضوی تفرش آمادگی دریافت هر نوع کمک های مردمی به منظور کمک رسانی به محرومین، کمک هزینه جهت اقشار کم درآمد برای اعزام به سفر زیارتی مشهد مقدس و همچنین کمک های مالی جهت برگزاری جشنواره زیر سایه خورشید را دارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار