عضویت نمایندگان استان مرکزی در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی
تابناک: سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و محمد رضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه به عضویت کمیسیون صنایع و معادن درآمدند.
کد خبر: ۲۴۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰ 13 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، با عضویت محمد حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در کمیسیون برنامه و بودجه تکلیف نمایندگان استان مرکزی در کمیسیون های مجلس دهم شورای اسلامی مشخص شد.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی امروز در حالی مشخص شد که در لیست اعضای این کمیسیون نام محمد حسینی رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی به چشم می خورد.

بر اساس اعلام اسامی اعضای جدید 13 کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی، سید مهدی مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب و محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون صنایع و معادن درآمدند.

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی به عضویت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و علی ابراهیمی نماینده شازند نیز به عضویت کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درآمد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان نیز به عضویت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درآمد.

همچنین دکتر علی اکبر کریمی نیز که برای عضویت در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخواست داده بود به عضویت این کمیسیون درآمد.

گفتنی است پس از نهایی شدن لیست کمیسیونهای تخصصی مجلس دهم، اعضای هیئت رئیسه کمیسیونها، پس فردا در جلسه‌ای انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار