رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک؛
تابناک: عابد حقدادی قدردانی و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را تجلیل از ارزشها دانست و افزود: خانواده شهدا پشتوانه انقلاب و ولی نعمتان جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۲۳۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 01 June 2016

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک در مراسم تکریم از خانواده دو شهید ورزشکار شهرستان اراک با حضور مدیر کانون بسیج ورزشکاران اراک ،فرمانده بسیج پایگاه والفجر8 اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر قهرمان و یادبود عملیات بیت المقدس انجام شد، قدردانی و تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را تجلیل از ارزشها دانست و افزود: خانواده شهداء پشتوانه انقلاب و ولی نعمتان جامعه اسلامی و دیدار با آنها و حمایت ایشان و دیدن صبر و ایثار ایشان مایه دلگرمی مردم و مسئولین است.

 وی افزود: این دیدارها علاوه بر تقویت روحیه دیدار کنندگان موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و راه شهدا از طریق بازماندگان ایشان است. دیدار با والدین شهدا، همسران و فرزندان شهدا و ایثارگران تجلیل از صبر و ایثار ملتی قهرمان و ایستاده در پای ارزشهای انقلاب اسلامی است.

تجلیل از خانواده های شهدا تجلیل از همه ارزشهاست

حقدادی ادامه داد: از همین رو مقام معظم رهبری بر این دیدارها تاکید نموده وایشان در برنامه دیدار از خانواده شهدا پیشرو و الگو هستند و ریاست محترم جمهوری نیز در دیدارهای منظم برای سایر مسوولان الگوی عملی می باشند.

 وی بیان داشت: روحیه ایثار و شهادت در جامعه موجب زنده و پویا شدن جامعه است و دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت رسانی در مسوولان نظام و خادمان به شهداست، انتقال روحیه ایثارگری موجب نشاط و پویایی است.

 وی تاکید کرد: این تکریم از بازماندگان شهدا وارثان فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشتن یاد شهدا و این فرهنگ عاشورایی است و تا این فرهنگ در جامعه زنده است جامعه ای پویا همراه با امنیت و عزت داریم.

تجلیل از خانواده های شهدا تجلیل از همه ارزشهاست

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اراک همچنین حفظ ارزشها را در گرو حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: شهداء با ایمان راسخ و ایثار جان خویش موجب پیروزی حق علیه باطل شدند و ادامه این مسیر و حفظ دستاوردهای شهدا نیازمند زنده نگه داشتن همین فرهنگ می باشد.

تجلیل از خانواده های شهدا تجلیل از همه ارزشهاست

در پایان این دیدار ها با اهداء لوح یادبود و هدیه ای از خانواده های شهیدان والامقام داود کاظمی و غلامعباس راستگردانی که از بسیجیان ورزشکار شهرستان اراک بوده و در عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر همیشه قهرمان به درجه رفیع شهادت نائل شده اند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار