سرپرست استانداری مرکزی:
سرپرست استانداری مرکزی گفت: با توجه به وضعیت بودجه دستگاه‎های اجرایی در استان مرکزی چند پروژه شاخص برای انجام در سال ۹۴ در نظر گیرند.
کد خبر: ۲۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 12 April 2015

شکرالله حسنبیگی در جلسه شورای برنامه‏ ریزی و توسعه استان اظهار داشت: باید در سال 94 همانند سال 93 با روحیه و مدیریتی جهادی کارها را دنبال کنیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند مدیریت جهادی مختص به یک برهه از زمان  نیست و باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

وی افزود: امسال که به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی مزین شده وظیفه همه مسئولان سنگینتر است چرا که باید قدر این مردم را بدانیم و با همه توان و برنامه ریزی خدمات بهتر و شایستهتری به مردم ارائه کنیم.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: همه مکلفید با کار و تلاش وظیفه خود را نسبت به مردم انجام داده و اینطور نباشد که خدمت رسانی به مردم فقط در مواقعی باشد که به حضور آنها احتیاج داریم.

حسن بیگی با اشاره به مذاکرات 1+5 گفت: اگر پایداری و حمایت مردم از مذاکرات نبود 5+1 به راحتی به خواستههای جمهوری اسلامی تن نمیداد، ما به عنوان نمایندگان دولت باید با کار و تلاش و با اجرای تکریم ارباب رجوع سهم خود را از شعار امسال ادا کنیم.

وی افزود: مدیران دستگاهها و سازمانها برای سال 94 برنامه داشته و برنامه آنها برای ارائه طلب می‌شود، در شورای اداری گذشته مباحث اقتصادی مطرح شد، 5 خواسته مقام معظم رهبری و 3 خواسته رئیس جمهور در برنامه اقتصادی استان مرکزی گنجانده شد، در جلسات شورای اداری آینده برنامههای فرهنگی و سیاسی استان مطرح ‌می‌شوند.

سرپرست استانداری مرکزی تصریح کرد: در جلسه آینده شورای توسعه و برنامهریزی استان مرکزی مصوبات سال قبل بررسی میشود تا اگر مصوبهای نیاز به اصلاح دارد و یا اگر اجرایی نشده مشکلاتش بررسی و رفع شود.

حسن بیگی با اشاره به اقدامات شاخص در شهرستان‌ها گفت: با توجه به وضعیت بودجه دستگاههای اجرایی در استان مرکزی چند پروژه شاخص برای انجام در سال 94 در نظر گیرند.

وی افزود: مدیران دستگاههای استانی باید به جد پیگیر تحقق اعتبارات ملی بوده و در این زمینه به جد کوشا باشند، مدیران دستگاههای استانی که عملکرد مناسبی در راستای تحقق اعتبارات داشته باشند مورد تشویق قرار میگیرند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار