با صدور پیامی در هفته بسیج
تابناک: استاندار مرکزی: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است، بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.
کد خبر: ۱۳۶۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۵ 27 November 2015

به گزارش تابناک مرکزی، زمانی قمی استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب را مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج عنوان کرد.

استاندار مرکزی در این پیام آورده است: بسیج یادآور زنان و مردان دلاوریست که نشان در بی نشانی جستند و نام در گمنامی گرفتند و بر سر عهد و پیمان یار در صیانت از ارزشهای والای انسانی جان برافراشتند ، بسیج فرهنگ پرباریست که ریشه در باورها و اعتقادات عمیق دینی دارد و ثمره آن ایمان به ارزشهای الهی و خدمت به خلق خدا و شجاعت و ایثار و فداکاری برای اعتلای ملک و ملت است.

وی ابراز کرده است:  فرمان حضرت امام (ره) در تأسیس بسیج و فرمایشات آن رهبر فرزانه باعث گردید که جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود و با رشادت‌های وصف ناشدنی در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها و ناملایمات را به جان خریده و با شجاعتی بی‌نظیر در مقابل تهاجم نظامی استکبار جهانی و در 8 سال دفاع مقدس با فدا نمودن باارزش‌ترین موهبت الهی که همان جان خود می‌باشد صفحه بی‌بدیل را در تاریخ اسلام و این کشور رقم زنند. که این شجره طیبه تا به امروز با جوانان برومندش پله‌های پرافتخار علم و فن‌آوری را در تمامی عرصه‌ها را فتح کرده‌اند که مایه سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران شده است، همچنان ادامه دارد.

استاندار مرکزی ادامه داده است: احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است، بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است  و بسیجیان به بهترین نحو وحدت و همدلی مردم ایرا ن در دفاع از میهن اسلامی را به ظهور رسانده‌اند.

زمانی قمی خاطر نشان کرده است:  اينجانب سالروز فرمان تاریخی رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش 20 میلیونی) در پنجم ‌آذرماه سال ۱۳۵۸ که زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گردیدرا به همگان بالاخص بسیجیان سرافراز استان مرکزی تبریک عرض نموده و تداوم عزت و سربلندی بسیج را تحت زعامت زعیم عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از خداوند بی همتا خواهانم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار