فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت:احیای روستاها و بازگرداندن امید و نشاط به روستاها یکی از برنامه های مهم بسیج سازندگی است که در سال‌جاری بیش از ۵۰ پروژه مهم آبرسانی کشاورزی انجام شده و به بیش از ۴۰ روستای با تنش آبی آبرسانی شرب انجام شده و همچنان اقدامات در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵ 08 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست قرارگاه محرومیت زدایی استان مرکزی، همزمان با مراسم افتتاحیه سه هزار و ۵۰ طرح محرومیت زدایی مردم پایه بسیج که با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، افزود: بسیج مولود انقلاب اسلامی و میدان جهاد و مبارزه با دشمنان است و پیشرفت های کشور به واسطه بسیج است و به فضل الهی ایران قوی با روحیه و تفکر بسیج رقم خواهد خورد.
وی یادآورشد: در این راستا ۳ جهاد مهم در دستور کار قرار گرفته که جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت به مردم و جهاد تبیین با قوت در حال انجام است و این ۳ جهاد در قالب یک زنجیره با قوت در بسیج استمرار خواهد داشت.
وی ادامه داد: یکی از مهمترین عرصه های مقابله با دشمنان عرصه فقر و محرومیت است و دشمنان برای استمرار فقر و محرومیت تحریم های ظالمانه و توطئه های مختلف را اعمال می کنند و امروز پیشرفت و رفع فقر اولویت مهم مسئولین در کشور و استان است.
سردار کریمی تأکید کرد: سپاه و بسیج در راستای رفع فقر و محرومیت اراده و عزم راسخ و استواری دارد و با روحیه جهادی و انقلابی در این مسیر گام برمی دارد و لذا ساختن ایرانی مستقل و توانمند در همه ابعاد از هدف مهم سپاه و بسیج است.
وی با بیان اینکه محرومیت زدایی بسیج بر پایه مشارکت و نقش آفرینی مردم است، گفت: در طی سال های اخیر بسیج سازندگی کار مردم توسط مردم را با بسیج به یک گفتمان تبدیل کرده است.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه برنامه جاری و مهم سپاه در طول سال محرومیت زدایی در همه ابعاد است ، افزود: در این مسیر مصمم و با اراده هستیم و با برنامه و تدبیر عمل می کنیم و امروز به برکت نقش آفرینی بسیج در همه ابعاد می توانیم برای آینده درخشان و روشن کشور حرف بزنیم.
وی با تأکید بر اینکه دستان بسیج برای خدمت به مردم باز و گام های بسیج برای رفع مشکلات مردم بلند و مستحکم است ، گفت: رسالت امروز بسیج، رساندن ایران اسلامی و انقلابی به قله های بلند پیشرفت و کمال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار