فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف ۳۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در دو عملیات پلیس در بازرسی از یک شرکت تولیدی و یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۹۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸ 06 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی افزود: ماموران انتظامی شهرستان ساوه، در تحقيقاتي از دپوی تعدادی دستگاه استخراج ارز ديجيتال در یک شرکت تولیدی و یک منزل مسکونی در این شهرستان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.
وی اظهار داشت: مأموران در تكميل تحقيقات، اين محل ها را شناسايي كرده و با هماهنگی مرجع قضائی، در بازديد از اين محل ها ، موفق به کشف تعداد ۳۵ دستگاه ماينر قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به ارزش تقریبی ۶ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریالی دستگاه های کشف شده، یادآورشد: دو نفر در این عملیات ها دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عیسی آبادی از شهروندان خواست تا به منظور كمك روز افزون به اقتصاد جامعه و پیشگیری از استفاده غیر قانونی از برق یارانه ای از سوی سود جویان در صورت اطلاع از اينگونه موارد، موضوع را بلافاصله از طريق شماره تلفن ۱۱۰به پليس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار