مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورایی استان مرکزی گفت: این موسسه حامی بیماران مبتلا به سرطان و صعب العلاج بوده و با شیوع کرونا به کمک افراد بی بضاعت نیز شتافته است.
کد خبر: ۹۹۹۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 06 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، رحیم عبدی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: بیش از یکسال از عمر فعالیت و راه اندازی این موسسه در استان مرکزی و اراک می گذرد و خدا را شاکریم که در طی این مدت کارهای بزرگ و گام های موثری در راستای پیشبرد اهداف تعیین شده توسط اعضا برداشته شده است.
وی یادآورشد: در یکماهه گذشته و با کمک اعضا و البته خیرین توانسته ایم، دو تن هویج برای مصرف در مراکز درمانی و بیمارستانها، توزیع ۸۰۰ کیلو برنج بین افراد بی بضاعت، آماده سازی و پخش هزار پرس غذای گرم و هزاران کار عام المنفعه را انجام بدهیم.
وی تاکید کرد: سازماندهی ۱۰۰ پزشک متخصص و عمومی، کمک به هزار خانواده بی بضاعت، رسیدگی و کمک به ۵۰۰خانواده بیمار سرطانی و صعب العلاج و برگزاری کلاس های آموزشی با هدف پیگشیری و درمان برای بیماران سرطانی از جمله اقدامات این موسسه در استان مرکزی است.
وی با قدردانی از زحمات دکتر جمالیان (رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک) که به عنوان عضو هیات مدیره در این موسسه فعالیت می کند، گفت: ایشان در راستای ساماندهی و سازماندهی فعالیت های حوزه سلامت به خصوص رسیدگی به امور درمانی و زمینه ای دیگر بیماران سرطانی و صعب العلاج استان مرکزی، تلاش های زیادی کشیده و گام های موثری برداشته اند.
دکتر سید محمد جمالیان هم با اشاره به اینکه اینگونه بیماری ها از پرهزینه‌ ترین بیماری‌ ها بوده و معمولاً درمان طولانی مدتی را به خانواده‌ها تحمیل می‌کند، از توجه این خیریه رسیدگی و کمک به بیماران مبتلا به سرطان و صعب‌ العلاج است تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار