نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ایران اسلامی به هیچ عنوان منافع ملی را به دم گرگ‌ها گره نمی‌زند.
کد خبر: ۹۹۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷ 01 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه باید هوشیار بود و با همه وجود از اطلاعات کشور حراست کرد افزود: ایران اسلامی باید در مجامع بین‌المللی قدرت خود را به خوبی عرضه کند و مقابل آژانس، غیرآژانس و آمریکا مقتدرانه بایستاد.
وی یادآورشد: ایران اسلامی تا زمانیکه اطمینانی نسبت به آژانس انرژی اتمی پیدا نکند، نباید دوربینی را در اختیارشان قرار دهد.
وی بابیان اینکه توسعه علم و فناوری در زمره امور ضروری ایران است افزود: پیشرفت در این مسیر به دیگران ارتباطی ندارد.
امام جمعه اراک اظهارداشت:اسرائیل ۱۰۰ ها کلاهک اتمی دارد که کسی سراغش را نمی‌گیرد اما، مدام برای غنی‌سازی چنددرصدی جمهوری اسلامی مزاحمت ایجاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه پیروان اهل بیت (ع) باید قدرتمند باشند گفت: این قدرت باید در راستای استقلال، عظمت، اسلام، تشیع و ایران باشد.
آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه اگر جمهوری اسلامی ایران قدرت نداشت، اسرائیل، آمریکا، اردوغان و دیگر افراد هر کدام تصمیمی برای این کشور می‌گرفتندافزود: نیاز است که قدرت جمهوری اسلامی در همه بخش‌ها از نظامی و انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی، ارتش، بسیج، مردم، بهداشت و درمان، علم و فناوری، روحانیت، صنعت، دانشگاه‌ها، جوانان و سایر بخش‌ها روز به روز افزایش یابد.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی جنگ طلب نیست یادآورشد: هشت سال جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی به راه افتاد اما، دشمنان بدانند ایران قدرتمند به کسی اجازه نگاه کردن چپ به کشورش را نمی‌دهد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه گرگ‌های قدرت‌طلب مانند صدام در دنیا کم نیستند تاکید کرد:اگر ایران اسلامی قدرت نداشت، دشمنان به این کشور رحم نمی‌کردند.
وی با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی، در خدمت اسلام، عدالت، ملت، پیشرفت، عظمت و سربلندی است گفت:در ایران اسلامی به هیچ عنوان قدرت در اختیار شخص نیست.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به نکات کلیدی و مهمی پرداختند که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی،اخلاق‌مداری و توجه به اخلاق، تبیین حقایق و توجه به فلسفه عاشورا و کربلا را از مهمترین نکات مطرح شده در این دیدار برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار