سرپرست شهرداری اراک گفت: در حال حاضر این سازمان با یک سوم ظرفیت خدمات رسانی می کند و امکانات و تجهیزات آن در سطح استاندارد نیست.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 29 September 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر محمد جعفرپور، هفتم مهرماه در آیین بزرگداشت روز آتش نشانی که با حضور مدیران استانی و شهری در ایستگاه فرماندهی سازمان آتش نشانی برگزار شد، با تبریک هفتم روز ملی آتش نشانی و ایمنی و ابراز امیدواری نسبت به تثبیت فرهنگ ایمنی در جامعه افزود: اولین بار که حدود ۱۰۰ سال پیش آتش نشانی در تبریز پایه گذاری شد، انتظار نمی رفت که با گسترش شهرنشینی این حرفه این چنین مورد نیاز و احترام جامعه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه آتش نشانی همواره مورد تکریم و وثوق جامعه قرار دارد، گفت: این شغل با ایثار و فداکاری توامان است و گاها به شهادت منجر می شود و نشان می دهد که اگر عشق و فداکاری با این شغل همراه نباشد قطعا نمی توان آن را ادامه داد.
دکتر جعفرپور یادآورشد: شهر اراک به دلیل رشد سریع و استقرار شهرک های صنعتی، همواره خطرات و حوادث را در کمین خود داشته است و آتش نشانی شهرداری اراک در کنار خدمات رسانی به این کلانشهر، خدماتی فرامنطقه ای در کل استان ارائه می کند و البته علیرغم این اقدامات بزرگ، این مجموعه امکانات کاملی در اختیار ندارد.
سرپرست شهرداری اراک گفت: در حال حاضر این سازمان با یک سوم ظرفیت خدمات رسانی می کند و امکانات و تجهیزات آن در سطح استاندارد نیست که امید می رود در آینده بحث استانداردسازی از نظر ماشین آلات، نیروی انسانی و تجهیزات به جایگاه قابل قبولی برسد و با کمترین مشکلات خدمات خود را ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار