شرورسابقه دار وتحت تعقيبي با ۱۶ فقره سابقه کیفری که با اقدامات مجرمانه مختلف خود باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان ساوجي شده بود، در عمليات پليس ساوه دستگير شد.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 29 September 2021



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی"فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در پي دريافت خبري مبني بر اينکه فردي سابقه دار و تحت تعقيب با انجام نزاع و درگیری های مختلف و دیگر اقدامت مجرمانه و هنجار شکنانه خود، از قبیل سرقت و توزیع مواد مخدر در برخي از محله هاي شهرستان، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین اهالي شده است.، ماموران پليس امنیت عمومی، بلافاصله تحقيقات خود را در این زمینه آغاز کردند.
وي به ۱۶ فقره سابقه مختلف کیفری فرد مورد نظر اشاره کرد وافزود: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این شرور سابقه دار در مکانی متروکه در شهرستان ، با هماهنگی انجام گرفته با دستگاه قضائی، سرانجام در عملیاتی، موفق به دستگیری او شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با بیان اینکه برخورد پلیس با افراد شرور و کسانی که قصد برهم زدن آرامش و امنیت عمومی شهروندان را داشته باشند، بسیار قاطع و بدون اغماض خواهد بود یادآورشد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی به دستگاه قضائی معرفی و در نهایت نیز با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار