رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰به این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۹۷۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 29 September 2021

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، محمدعلی آقازیارتی با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه مشاغل خانگی در شهرستان اراک افزود: این تسهیلات با بازپرداخت ۷ ساله به هنرمندانی که در حوزه شهرستان اراک فعالیت دارند پرداخت خواهد شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک در ادامه با اشاره به اینکه بانکهای عامل پرداخت این تسهیلات توسعه و تعاون و بانک رفاه هستند گفت:هنرمندان صنایع‌دستی برای معرفی به بانکهای عامل و دریافت تسهیلات می‌توانند به اداره شهرستان اراک مراجعه کنند.
آقازیارتی ادامه داد: سال گذشته ۱۵ نفر از هنرمندان این شهرستان برای دریافت تسهیلات خانگی ثبت نام و از این تسهیلات بهره‌برداری کردند.
او ادامه داد: امسال تلاش می‌کنیم با اطلاع‌رسانی و ایجاد زمینه‌های مختلف برای فعالان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف، متقاضیان را شناسایی و تولید کنندگان و صنعتگران را به استفاده از این تسهیلات برای توسعه و تجهیز کارگاه‌ها، ایجاد اشتغال‌های جدید و به کارگیری افراد علاقمند در کارگاه‌های صنایع‌دستی تشویق کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار